Emolium

EMOLIUM Emulsja do kąpieli

7/27/2012 Angelika K. Angelisiak 0 Comments

Jakiś czas temu zostałam wytypowana do testowania kosmetyków EMOLIUM na Wizażu. W ramach akcji "Wizażanki testują" otrzymałam Emulsję do kąpieli EMOLIUM. I śmiało mogę Wam ją polecić!





Oto moja opinia wystawiona na portalu:

Jestem bardzo zadowolona z nawilżających właściwości tego płynu. Skóra mojej córki po kąpieli w EMOLIUM jest delikatniejsza, bez podrażnień, bez suchych placków, co niestety zdarzało się wcześniej. Zapach jest bardzo przyjemny, a konsystencja odpowiednia.Skóra po kąpieli jest natłuszczona, ale nie tłusta (jak to bywa zwykle po oliwce). Niestety wanienka i brodzik po kąpieli są dość tłuste... Ale... coś za coś... ;-)

Cieszę się, że mogłam przetestować Emulsję do kąpieli EMOLIUM, bo zważywszy na wygórowaną cenę, nie kupiłabym jej tak po prostu... teraz wiem, że warto wydać nieco więcej na dobry i skuteczny produkt.


A jakież było moje zaskoczenie dzisiejszego poranka, gdy odwiedził mnie listonosz z kolejną paczuszką od sponsora. W środku koperty: Emulsja do ciała EMOLIUM oraz podziękowania:



Zobacz także:

0 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)