PUR

Pur Pure & Natural w nowych odsłonach

8/01/2012 Angelika K. Angelisiak 2 Comments

Jakis czas temu BANGLA umożliwiła mi przetestowanie nowości: płynu do naczyń Pur Pure & Natural. Wypróbowałam wszystkie 3 zapachy: Magnolia, Czarna Orchidea i Kwiat Cytryny.



Kupując nowy płyn do naczyń sugeruje się przede wszystkim zapachem. Najmniej spodobała mi się różowa wersja, czyli Magnolia. Ma ona strasznie słodki zapach. Z kolei fioletowy - Czarna Orchidea - pachnie pięknie, ale jej aromat przypomina mi raczej szampon do włosów. Kwiat Cytryny pachnie świeżo i przypomina najbardziej płyn do naczyń.

Płyn jest dość gęsty i wydajniejszy, niż "stare" PURy, których używałam. Ale ideałem nie jest.
Butelka jest wygodna i dobrze wyprofilowana. Cena za 750ml jest atrakcyjna (ok.5-6zł), zwłaszcza w promocji (ok. 4 zł).
Jestem mile zaskoczona, bo PUR Pure&Natural bez problemu radzi sobie z tłuszczem, również tym starszym, zaschniętym.

To testowanie pozwoliło mi na nowo odkryć PURa i na nowo się do niego przekonać. Chętnie zakupię kolejną butelkę w jakiejś promocji ;-)

Zobacz także:

2 komentarze:

  1. też miałam możliwość testowania tych płynów :) zapraszam http://mama-laurki-testuje.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny :-) Znamy się z Bangli. A Twój blog odwiedzałam zanim jeszcze dowiedziałam się, że to Twój :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)