Kilka zaległych przesyłek...

10/15/2012 Angelika K. Angelisiak 0 Comments

Kochani, wybaczcie moją kilkudniową ciszę....W piątek odwiedziła mnie moja ukochana babcia (i jedyna niestety), której nie widziałam ponad 3 lata! Babcia mieszka na Pomorzu, ale dziwny splot okoliczności sprawił, że nie widzieliśmy się tak długo :( Przyjechał też brat mojego taty z żoną i córką. To był bardzo przyjemny, rodzinny weekend :)

Jeszcze przed weekendem otrzymałam kilka przesyłek. W jednej z nich były brakujące w poprzedniej przesyłce maszynki BIC Soleil Bella. W paczuszce znalazłam również 3 rodzaje gum do żucia Dr Witt. Recenzję tej maszynki zamieszczę wraz z recenzją pozostałych maszynek oraz żelu BIC, w przyszłym tygodniu.

Kolejną paczuszką była zamówiona paczka ubrań ze sklepu ORSAY: bluzeczki i pasek, w cenach od 9 do 20 zł. Zaskoczeniem była dla mnie mini kulka Nivea, dołączona do zestawu, jako prezent do zamówienia :) Miły gest :)


 


Poza tym nawiązałam też współpracę z kilkoma firmami, ale o tym narazie cicho sza... ;-)))

Zobacz także:

0 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)