Joanna

RECENZJA: Joanna - Nawilżające masło do ciała "Z Apteczki babuni"

10/29/2012 Angelika K. Angelisiak 3 Comments

Nieco ponad tydzień temu pisałam Wam o nawiązanej współpracy z Joanną. Do przetestowania otrzymałam  pełnowartościowy kosmetyk: Nawilżające masło do ciała z mleczkiem z awokado, z serii "Z Apteczki Babuni". 
Przypomnę, że pierwszym kosmetykiem, jaki testowałam z tej serii był Peeling wygładzający otrzymany za pośrednictwem serwisu Bangla, a jego recenzję znajdziecie TUTAJ. 


Joanna Z Apteczki Babuni Nawilżające masło do ciała z awokado

Nawilżające masło do ciała z mleczkiem z awokado - opis producenta
Do skóry normalnej, odwodnionej
  • Mleczko z awokado - działa na skórę wygładzająco i łagodząco, dodatkowo uzupełnia ochronną warstwę lipidową naskórka, chroniąc przed nadmierną utratą wilgotności 
  • Kompleks witaminowy - wspomaga proces regeneracji naskórka, działa przeciwstarzeniowo, uelastycznia i poprawia koloryt skóry



Cena ok. 11 zł / 300 g

MOJA OPINIA:

Masło zamknięte jest w dużym, okrągłym opakowaniu o pojemności 300 g.


Zapach jest bardzo intensywny i utrzymuje się na skórze dość długo. Konsystencja jest odpowiednia, niezbyt rzadka, przypomina balsam do ciała.
Masło jest bardzo wydajne, wystarczy odrobina, by pokryć sporą część ciała. Ilość pokazana na zdjęciu pozwoliła mi wysmarować obie ręce (od ramienia aż po dłonie) i dekolt.


Poza tym doskonale wchłania się w skórę i bardzo dobrze ją nawilża. A efekt tego nawilżenia utrzymuje się dość długo.  Moja skóra po tygodniu stosowania jest miła w dotyku, jedwabiście miękka, bez podrażnień.


Niestety masło nie posiada folii zabezpieczającej, więc kupując je nie mamy pewności, czy oraz ile razy było otwierane celem sprawdzenia zapachu lub konsystencji. Ale to chyba jego jedyna wada.


Podsumowując - jestem bardzo zadowolona, że mogłam przetestować to cudowne masło do ciała. Jego cena jest niewielka w stosunku do pojemności i właściwości, więc zapewne skuszę się na nie w przyszłości.




Zobacz także:

3 komentarze:

  1. Uwielbiam masła do ciała - u mnie zaczęło się od masła kakaowego Ziaja. Twoja recenzja zachęca mnie do kupna, gdyż niejedno masełko trzeba poznać, a przyda się, gdyż nie przepadam za mleczkami i innymi balsamami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała seria Masło kakaowe Ziaja jest znakomita! Czasem podbieram mamie, gdy u niej jestem :) Ale też zamierzam kupić. Zwłaszcza mleczko w opakowaniu z pompką :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)