Joanna

Współpraca: Laboratorium Kosmetyczne Joanna

10/20/2012 Angelika K. Angelisiak 8 Comments

Laboratorium Kosmetyczne Joanna jest polską firmą istniejącą na polskim rynku już ponad 25 lat. Specjalizuje się ona w produkcji wysokiej jakości kosmetyków do włosów i ciała. Kosmetyki, które do tej pory wypróbowałam (peelingi, żel, szampon - pisałam o nich na blogu) zauroczyły mnie ogromnie! Dlatego jestem niezmiernie szczęśliwa z powodu nawiązania współpracy tą firmą, bo z ogromną przyjemnością wypróbuję produkty Joanny, których jeszcze nie znam :)
Wszystko potoczyło się błyskawicznie i już piątek wieczorem odwiedził mnie listonosz z paczuszką od Joanny! A w niej... 
Nawilżające masło do ciała z mleczkiem z awokado, które przeznaczone jest oo skóry normalnej i odwodnionej. Ma ono właściwości wygładzające i łagodzące, a ponadto uzupełnia ochronną warstwę lipidową naskórka i chroni przed nadmierną utratą wilgotności.
Testowanie już rozpoczęłam, ale swoje spostrzeżenia zdradzę Wam w osobnej notce z pełną recenzją kosmetyku.


Nawilżające masło do ciała z mleczkiem z awokado, 300 g.
Produkty z serii „Z Apteczki Babuni” powstały z doskonale wyselekcjonowanych składników naturalnych. Znajdziemy wśród nich: masła do ciała, peelingi wygładzające, balsamy do ciała, kąpiele solankowe, a także szampony, odżywki i maseczki do włosów.

Zapraszam Was na stronę Joanny na Facebooku: Piękna każdego dnia oraz do sklepu :)

Zobacz także:

8 komentarzy:

  1. Ja również czekam na swoją paczuszkę od Joanny:) wybrałam inny produkt niż Ty :) Będę czekała na Twoją recenzję :) pozdrawiam serdecznie i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny :) I zapraszam częściej :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna współpraca, gratuluję:) Uwielbiam tą firmę i jej produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja również znajduję coraz więcej ulubieńców w asortymencie Joanny :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)