Zapowiedź: WIBO

10/16/2012 Angelika K. Angelisiak 13 Comments

Wprawdzie nie jestem Ambasadorką firmy Wibo, ale dzięki uprzejmości serwisu Bangla będę testować ich kosmetyki. W skład zestawu Wibo wchodzą:
  • Eyeliner czarny
  • Fluid Illuminating - odcień do wyboru (wybrałam porcelanowy)
  • Mascara Growing Lashes - stymulująca wzrost rzęs.
Już nie mogę się doczekać :)))

----
Ponadto dowiedziałam się dziś o jeszcze jednym produkcie, który będę testować, ale ze szczegółami wstrzymam się do dnia, w którym otrzymam przesyłkę. A ta ma do mnie dotrzeć jeszcze w tym tygodniu :) Powiem tylko, że to coś niekosmetycznego i że znalazłam się w ścisłym gronie trzech testerek :)))

Zobacz także:

13 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ten eyeliner... Wczoraj go przyuważyłam w Rossmanie i się zastanawiałam... Dlatego z niecierpliwością czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja będzie na pewno :) Sama jestem ciekawa, jak się sprawdzą te kosmetyki :)

      Usuń
  2. Zatem czekamy na rzetelny wynik testów :))

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. No to będziemy testować...:)
    Gratulacje...:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również gratuluję ;*

      Usuń
    2. Dziękuję, już się nie mogę doczekać...:*

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)