Boże Narodzenie

Zima nadeszła... A święta coraz bliżej...

10/27/2012 Angelika K. Angelisiak 9 Comments

Witajcie,
u mnie za oknem dziś biało. Zresztą nie tylko u mnie.... W porównaniu do wczorajszego pięknego i słonecznego dnia, to zmiana ogromna. Na szczęście kozaki dla córci kupione 2 dni temu, kurtki i inne ubrania /i buty zimowe dla nas/ też już mamy.
Na pewnym forum już od miesiąca toczą się rozmowy na temat dekoracji i prezentów świątecznych... Może to ciut za wcześnie, ale ja uwielbiam ten klimat...

A Wy, kiedy rozpoczynacie planowanie świąt? Prezenty, dekoracje.... Kupujecie/przygotowujecie wcześniej, czy czekacie na ostatnią chwilę?
Jesteście zainteresowane pomysłami na niskobudżetowe, samodzielnie wykonane prezenty kulinarne? Domowe likiery, ciasteczka, pierniczki, pomysły na tanie opakowanie... ???


Zobacz także:

9 komentarzy:

  1. Jestem zainteresowana :) Miłe są słodkie upominki :) Nie tylko na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie, a za wcześnie wcale nie jest, do takich drobiazgów ręcznie robionych trzeba się dobrze przygotować...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, np. ciasto na pierniczki wg niektórych przepisów powinno już leżakować...

      Usuń
  3. Ja bym chciała jakiś przepis na ciasteczka z miodem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle wracam do tych ciasteczek, wyglądają bardzo imponująco...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w przyszłym tygodniu zabieram się za produkcję pierników:D będę też rozglądać się za prezentami

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)