DDD

Atrakcyjne zakupy w C&A i akcja DDD w Polsce

11/15/2012 Angelika K. Angelisiak 4 Comments

Dzięki uprzejmości pewnej znajomej, skorzystałam dziś z atrakcyjnej oferty w C&A online.


Otóż, przy zakupach powyżej 100 zł, możemy zrealizować bon o wartości 40zł (kod: prezent40). Dodatkowo płatność kartą kredytową zwalnia nas z opłaty za dostawę (wybrałam opcję kurier GLS).

Za zakupy o początkowej wartości 114,70 zł (koszt zakupów + dostawa) zapłaciłam... jedynie 64,80 zł, czyli prawie 50 zł mniej. Czyż nie wspaniale? :)

Z niecierpliwością wyczekuję kuriera....


***

A przy okazji przypominam Wam o corocznej akcji DDD, czyli Dniu Darmowej Dostawy w Polsce. W tym roku przypada ona na 3 grudnia. Jak co roku, zamierzam z niej skorzystać i już powoli przeglądam interesujące mnie sklepy. A Wy? Znacie tę akcję? Korzystacie z takich okazji?

Podczas Dnia Darmowej Dostawy wszystkie sklepy biorące udział w akcji oferują swoim Klientom darmową dostawę zamówień. Ważne jest to, że bezpłatny transport należy się każdemu, kto złoży zamówienie w trakcie DDD, niezależnie od tego, jaka będzie wartość zamówienia, sposób płatności (pobranie czy przelew) czy metoda dostawy (Poczta Polska, kurierzy). 

Zobacz także:

4 komentarze:

  1. Odpisałam, przepraszam, że tak późno, ale wcale do tej skrzynki nie zaglądałam... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok. Dziękuję. Odpisałam na ten drugi adres :)

      Usuń
  2. Nie korzystałam jeszcze z DDD...:)
    Dzięki za info...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to szykują się duże zakupy 3 grudnia ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)