dziecko

WSPÓŁPRACA: MAM Baby

11/11/2012 Angelika K. Angelisiak 7 Comments

Jak zapewne zauważyliście, na moim blogu od jakiegoś czasu pojawiły się banery reklamowe sklepu MAM. To efekt współpracy, jaką nawiązaliśmy.
W miniony piątek otrzymałam przesyłkę od firmy MAM. Produkty, które wybrałam do testowania to:

1. MAM Sport Cup 330 ml Kubek sportowy niekapek - kolor różowy - 37,99 PLN 
2. MAM Baby's Bowl Miseczka z przystawką - kolor turkusowy - 26,50 PLN 
3. MAM Learn To Brush Set Zestaw szczoteczek edukacyjnych do mycia zębów - zielone 31,99PLN
W paczuszce znalazłam również:
MAM Butelka treningowa Trainer (220ml) - różowa, z kolekcji 2013 - 32,39 PLN
To prezent od firmy za zwłokę w realizacji zamówienia. No cóż... troszkę się na nią naczekałam, troszkę denerwowałam, ale po kilku mailach wymienionych na FB, sytuacja została wyjaśniona, a mały błąd techniczny rozwiązany z korzyścią dla mnie. Brawo za profesjonalne podejście do sprawy! :) I dziękuję.

Produkty te przetestujemy razem z córcią i stopniowo będziemy dodawać recenzje na ich temat.
Na pierwszy rzut oka mogę tylko powiedzieć, że wyglądają na solidnie wykonane i trwałe. Kolorystyka jest piękna, zdjęcia nie oddają 100% kolorów. A Karolcia już nie może się doczekać, kiedy pozwolę jej "pobawić" się nowymi gadżetami.




Zobacz także:

7 komentarzy:

  1. U nas najlepiej sprawdziła sie miseczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego testowania życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu otrzymałaś ... i z gratisem ;) Gratuluję.
    Z tego co Ty masz to mamy kubek sportowy niekapek i miseczkę => jesteśmy bardzo, bardzo zadowoleni.

    Zapraszam:
    http://kraina-testow.blogspot.com/2012/11/konkurs-mega-krzem-czy-bratek-plus.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i miłego testowania życzę...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jest super, uwielbiam ich smoczki i butelki. Jak przystępowałam do współpracy, to mogłam wybrać produkty mieszczące się w mniejszej kwocie, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)