GlossyBox

Glossy Box DUO - listopad - grudzień 2012

12/15/2012 Angelika K. Angelisiak 8 Comments

Tyle osób chwaliło się ostatnio swoimi boxami, że zapragnęłam mieć choć jeden u siebie. I stało się. Dzięki promocji na zestaw dwóch pudełek oraz zniżce z kodu rabatowego, kupiłam GLOSSY BOX DUO.



Chcecie wiedzieć, co było w środku?


PUDEŁKO LISTOPADOWE


Zawartość:


CHLOÉ
CHLOÉ WODA PERFUMOWANA
230.00 zł / 30 ml (Pełnowymiarowy produkt)


Otrzymałam: 5 ml



LIERAC
LUMINESCENCE SERUM - SERUM ROZŚWIETLAJĄCE
246.00 zł / 30 ml (Pełnowymiarowy produkt)


Otrzymałam: 8 ml



CASHMERE
CASHMERE EYESHADOW BASE - UTRWALAJĄCA BAZA POD CIENIE
27.00 zł / 7 g (Pełnowymiarowy produkt)


Otrzymałam: PEŁNOWYMIAROWY PRODUKT


PIERRE RENE
GOOD BYE CUTICULES - ŻEL DO ZMIĘKCZANIA I PIELĘGNACJI SKÓREK
12.99 zł / 11 ml (Pełnowymiarowy produkt)


Otrzymałam: 
PEŁNOWYMIAROWY PRODUKT



CLINIQUE
KREM POD OCZY ALL ABOUT EYES
165.00 zł / 15ml (Pełnowymiarowy produkt)


Otrzymałam: 5 ml

A ponadto:
* voucher 20% na wszystkie zakupy w sklepie www.answear.com (do 31.12.2012 r.)



PUDEŁKO GRUDNIOWE


Zawartość:

CLARENA
STEM CELLS CREAM – KREM Z ROŚLINNYMI KOMÓRKAMI MACIERZYSTYMI
cena 142.00 zł / 50 ml (Pełnowymiarowy produkt)
Otrzymałam: 30 ml

BATISTE
SUCHY SZAMPON O ZAPACHU CHERRY
cena 15.90 zł / 200 ml (Pełnowymiarowy produkt)
Otrzymałam: 50 ml

YASUMI
MICELLAR LIQUID 3 IN 1 - PŁYN MICELARNY
cena 29.00 zł / 170 ml (Pełnowymiarowy produkt)
Otrzymałam: 50 ml

SCOTTISH FINE SOAPS COMPANY
AU LAIT BODY MILK - BALSAM DO CIAŁA

cena 44.90 zł / 200 ml (Pełnowymiarowy produkt)

Otrzymałam: 30 ml


MODELCO
LIP DUO - POMADKA + BŁYSZCZYK


120.00 zł / 3.8 g (szminka) + 2.3 ml (błyszczyk) (Pełnowymiarowy produkt)

Otrzymałam: PEŁNOWYMIAROWY PRODUKT

A ponadto:
* komplet bilecików do prezentów
* podgrzewacz do rąk
* voucher 30 zł na dowolny zabieg kosmetyczny, wyszczuplający lub trwałą depilację w Gabinetach YASUMI (do 31.01.2013)



Jak Wam się podobają moje zdobycze? :)
A Wy też zamawiacie boxy? Glossy? Shiny? A może inne pudełka?


Zobacz także:

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. oj tak... Ale miałam swoje zaskórniaki, więc budżet domowy nie ucierpiał ;-)

      Usuń
  2. Ja nigdy nie zamawiałam takich pudełek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz masz co testować :) Ja jeszcze nie skusiłam się na zamawianie tych pudełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ... tak sobie pooglądam kilka razy to i sama zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekaw tej bazy pod cienie - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)