rabaty

Ogromny rabat w Rossmannie

12/28/2012 Angelika K. Angelisiak 10 Comments

Dodatkowy rabat 20% w Rossmanie NA WSZYSTKO!!!  TYLKO z Kartą Rossnę.



Ja kupowałam z rabatem 24%, ale jeśli któraś ma 5 % na karcie, to dostanie aż 25% rabatu.
Rabat ŁĄCZY się z aktualnymi promocjami, więc naprawdę warto.
Ważny do końca roku.


Jeśli nie macie karty, wystarczy wziąć ją z dowolnego sklepu Rossmann, zarejestrować przez internet i po ok. 24h można jej używać :) Więcej informacji tutaj: http://www.rossnet.pl/Rossne.aspx

Zobacz także:

10 komentarzy:

  1. Nie mam takich małych dzieci, a szkoda, bo oferta kusząca. Udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo rabat jest dosłownie na wszystko, nie tylko dziecinne produkty :)

      Usuń
  2. Rabat rewelacyjny ale zapasów kosmetycznych mam na jakieś pół roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, dlatego zainwestowałam w chemię, art. higieniczne oraz mleczko/kaszki dla córci :)

      Usuń
  3. szkoda że tylko do końca roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już dziś skorzystałam i chyba jutro tez sie wybiore:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że tylko do końca roku:(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wczoraj obkupiłam się w produkty dla siebie (perfumki, coś do włosów itp ;)), dzisiaj wykupiliśmy z mężem większość czteropaków deserków Babydream, jakie były na sklepie :D
    Jutro pewnie też pójdziemy (jakieś proszki i pasty do zębów by się przydały)... :D I tak chyba do końca roku będę kursować na trasie Rossmann - dom :D
    Rabat genialny i super że łączy się z innymi promocjami na sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)