Bangla

Pielęgnacja suchej skóry z Eveline - vol. 1 CIAŁO

12/13/2012 Angelika K. Angelisiak 4 Comments

Kosmetyki Eveline znałam pobieżnie, raczej z widzenia. Kiedyś użyłam kilku i w sumie nie wiedzieć czemu, przestałam. Portal Bangla umożliwił mi poznanie kilku nowości: Mleczko do ciała i Płyn micelarny -są to produkty z serii bioHYALURON4D z kwasem hialuronowym oraz Krem do twarzy z serii Fresh & Soft.
Aby nie szokować zbyt długim postem, dzisiaj przedstawię Wam tylko jeden z nich:

Mleczko do Ciała Odżywczo-Regenerujące SOS 5% Urea





Kilka słów o samym produkcie:
Intensywna pielęgnacja bardzo suchej i wrażliwej skóry
  • Głęboko odżywia
  • Regeneruje
  • Nawilża - 5% Urea
Innowacyjne mleczko przeznaczone jest do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej, suchej i bardzo suchej. Mleczko dostarcza skórze niezbędnych lipidów, aby odbudować i trwale zregenerować warstwę hydrolipidową naskórka. Reguluje poziom nawilżenia, przyspiesza odnowę komórek oraz uelastycznia i wygładza skórę. Lekka i przyjemna konsystencja sprawia, że mleczko łatwo się rozprowadza i bardzo szybko wchłania. Przyjemny, delikatny zapach zapewnia uczucie świeżości i komfortu. Innowacyjna receptura przynosi natychmiastową ulgę bardzo suchej skórze.

Innowacyjna formuła
• bioHyaluron Plus Complex™ – podwójna moc nawilżania! Wyjątkowe połączenie bioKwasu Hialuronowego i UREA w jednej formule, intensywnie nawilża i chroni naskórek przed wysuszeniem. 
• Oligoceane™ – minerały wód termalnych północnej Bretanii głęboko nawilżają i wygładzają skórę.
• bioOlejek makadamia – działa regenerująco, odżywczo i wygładzająco.Kompleks witamin (A, E, F) – poprawia elastyczność i miękkość naskórka

Moja opinia:

Jestem mile zaskoczona skutecznością w działaniu tego mleczka. Nie spotkałam się jeszcze z kosmetykiem, który nawilżałby tak intensywnie i w tak krótkim czasie zregenerował moją suchą skórę. 
W okresie grzewczym moja skóra często ulega wysuszeniu. Ale po użyciu tego mleczka, moje ciało nareszcie odżyło! Skóra jest odżywiona i nawilżona przez długi czas.

Konsystencja mleczka jest lekka i nietłusta. Doskonale się rozsmarowuje i bardzo szybko wchłania.
Zapach jest przyjemny, bardzo świeży, choć specyficzny i przypomina mi nieco kosmetyki męskie. Ale uwielbiam go!



Czy kupię w przyszłości? Z pewnością tak, choć chciałabym również wypróbować inne mleczka z tej serii.

Zobacz także:

4 komentarze:

  1. polecam ujędrniająco-wygładzające z tej serii - jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę kupić bo mam strasznie suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna, pozytywna recenzja tego mleczka - czas poszukać Eveline w sklepach;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio mam tak suchą skórę, że przydałoby się coś porządnie nawilżającego.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)