Bangla

RECENZJA: Lakiery MiniMax od EVELINE

12/27/2012 Angelika K. Angelisiak 7 Comments

Przez ostatnie tygodnie testowałam dzięki Bangli lakier do paznokci Eveline Cosmetics z serii MiniMax Quick & Dry Long Lasting.



Kolory przyznawane były zupełnie losowo, a do mnie trafiły nr 605 (szary/srebrny) i nr 680 (czerwień). Kolorki bardzo ładne, choć nie do końca w moim stylu. Ale idealne do wielu ubrań, które mam w szafie, więc na pewno będę z nich często korzystać.


Zacznę od tego, że nie zauważyłam wad tego lakieru. Natomiast zalet mają mnóstwo.

Po pierwsze - doskonałe krycie. Nawet przy jednokrotnej aplikacji, paznokcie są pokryte całkiem dobrze. A przy dwóch jest idealnie. Lakier szybko schnie, więc wystarczy dosłownie chwila i paznokcie są suche.

Największym walorem tego lakieru jest jednak jego trwałość. Lakier potrafi wytrzymać na paznokciach bardzo długo. W moim przypadku, podczas wykonywania codziennych prac domowych (bez rękawiczek), w tym zmywania, prania, odkurzania itp., wytrzymał pełne 3 dni. To naprawdę długo.


Lakier Eveline łatwo się zmywa i nie przebarwia płytki paznokcia (nawet w przypadku użycia koloru czerwonego, co dość często zdarzało się w przypadku kilku lakierów konkurencji).

Cena lakieru to ok. 5 zł za buteleczkę o pojemności 5 ml. To bardzo atrakcyjna propozycja. Zamierzam wypróbować inne odcienie z tej serii.


A Wy znacie już te lakiery? Jakie macie opinie na ich temat?

Zobacz także:

7 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się jeszcze z lakierami z tej firmy , ale chętnie je wypróbuję . Wydają się być dobrymi produktami i ich cena nie są drogie :] Wiesz może w jakiej drogerii można je nabyć?
    Pozdrawiam serdecznie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam z małych sklepików.
      Wydaje mi się, że warto ich szukać w drogeriach osiedlowych. Nie kupuję lakierów w dużych drogeriach, więc nie mam pewności, gdzie konkretnie je znajdziesz.

      Usuń
  2. Ja się w nich zakochałam od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są te kolorki ;)

    + dodaję do obserwowanych ;)
    www.psychodelax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)