Bangla

Żel peelingujący Naturia Body

1/12/2013 Angelika K. Angelisiak 15 Comments

Żele peelingujące z serii Naturia firmy Joanna kusiły mnie już od dłuższego czasu. Dlatego ucieszyłam się, jak dziecko, gdy pewnego dnia w moje ręce wpadł jeden z nich - żółty, z imbirem.


Żele dostępne są w 5 wersjach zapachowych:
  • Aromatyczny arbuz
  • Zmysłowy imbir
  • Pobudzająca limonka
  • Relaksująca zielona herbata
  • Nawilżające algi morskie


    źródło: www.joanna.pl
Co o tych żelach mówi producent?
Idealnie gładka, miękka i jędrna skóra to marzenie każdej kobiety.
Formuła tych kosmetyków łączy właściwości niezwykle pachnącego żelu pod prysznic oraz drobnego peelingu, dzięki czemu możemy stosować je codziennie w trakcie kąpieli. Specjalnie opracowane receptury zawierają drobinki ścierające, które usuwają martwe komórki naskórka, doskonale oczyszczają skórę oraz zapewniają lepsze wchłanianie balsamów czy maseł odżywczych.
Idealne połączenie żelu pod prysznic i peelingu pobudzi metabolizm naszej skóry wpływając na poprawę jędrności i elastyczności oraz zagwarantuje, iż stanie się ona aksamitnie miękka i delikatna.
Żele peelingujące Naturia body - podobnie jak inne kosmetyki z linii Naturia -zawierają naturalne ekstrakty owocowe, które pielęgnują skórę oraz dostarczają wielu cennych witamin i mikroelementów.
Wspaniałe rezultaty:
Dokładnie oczyszczona i odświeżona skóra
Wygładzona i delikatna w dotyku
Przyjemnie pachnąca   
 

Skład:





Moja opinia:


Opakowanie - klasyczne, z otwarciem typu "klik" - bardzo wygodne w użytkowaniu.
Zapach imbiru - cudowny, orzeźwiający, idealny podczas porannego prysznica. Pobudza do działania i nie przytłacza, a na skórze utrzymuje się dość długo.



Konsystencja, nieco rzadka, ale używałam już żeli pod prysznic z tej serii, więc nie była dla mnie zaskoczeniem. O dziwo, wydajność też zadowalająca. 



Drobinki ścierające są bardzo delikatne (Peeling myjący ma ich nieco więcej), ale idealne do codziennego użycia. Dla mnie to idealny zastępca zwykłego żelu pod prysznic. I tak go traktuję - jako 2w1 - żel z odrobiną peelingu.  



Skóra już po tygodniowym stosowaniu dwa razy dziennie jest delikatna i gładka, żel nie powoduje wysuszenia.


Cena jest bardzo przystępna, wynosi zaledwie ok. 6 - 7 zł za 300 ml.

Jestem z niego bardzo zadowolona. Uwielbiam wszelkiego rodzaju peelingi, dlatego ten żel zagości u mnie na dłużej i będę go stosowała na przemian z innymi żelami i peelingami.



A Wy znacie te żele? Miałyście okazję przetestować choć jeden z nich? 

Zobacz także:

15 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze żelu z tej serii, ale te zwykłe owocowe żele Joanny uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie go przedstawiłaś
    mnie ciekawi jak pachnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak świeży imbir :))) Tylko jeszcze bardziej orzeźwiająco i intensywnie.

      Usuń
  3. No właśnie nie miałam okazji...
    Świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam z tej linii, ale peelingi Joanny są świetne i chętnie do niech wracam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeli od Joanny jeszcze nie stosowałam. Obecnie używam Biały Jeleń łopian i jagoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam jego zapach.. za szybko mi się jednak skońćzył ten żel :(

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie króluje arbuz, ale też jestem ciekawa jak ten imbir pachnie. I czy rozgrzewa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam akurat tego żelu ale bardzo lubię kosmetyki Naturia. Ciekawa jestem zapachu imbiru:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wersję arbuzową i takie samo zdanie o niej jak Ty. Fajnie, jakby był bardziej gęsty, jednak jest tak tani, że nie musi być bardzo wydajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię te żele z peelingiem ale z imbirem jeszcze nei mialam:)
    pozdrawiam
    zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  11. Im więcej o nich czytam, tym wiekszą mam ochotę na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze kusiły mnie kosmetyki z imbirem i chyba wreszcie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie zaprezentowany, lubię te żele peelingujące i Joanne wogóle:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)