Witajcie :)

1/23/2013 Angelika K. Angelisiak 15 Comments

Zima nie odpuszcza, a sezon grypowy w pełni. Moja rodzinę też niestety dopadło, więc jedyne, o czym teraz marzę, to odpoczynek pod ciepłą kołdrą, z kubkiem gorącej herbaty z dużą ilością cytryny, soku malinowego i miodem.

Czuję się mniej więcej tak:

A jak Wy sobie radzicie z przeziębieniami?


PS. Mam dla Was kilka recenzji, które czekają tylko na odpowiednie zdjęcia. I pewną niespodziankę, ale o tym wkrótce...... Dziękuję, że jesteście :)

Pozdrawiam
A.

Zobacz także:

15 komentarzy:

  1. Oj kochana dokładnie czuję się tak samo.Na nic nie mam siły ,a tu cały dom na głowie-koszmar!!!
    Ja oprócz herbatki z cytryną i miodem serwuję sobie jeszcze mleko z miodem ,masłem i czosnkiem.
    Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kołderka, ciepłe skarpetki herbata do rączki
    życzę szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba wiem jak się czujesz, zima nie odpuszcza :)
    BYLE DO WIOSNY :D !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka dla ciebie i całej Rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się dokładnie tak samo, mi jeszcze doszedł ból pleców ;/ Na szczęście moje dziecko jeszcze się nie zaraziło.
    Dużo zdrowia życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka! Ja czuję się tak samo, i mam wrażenie, że wszystko jest przeciwko mnie, szczególnie środki na przeziębienie...a nos to mi zaraz odpadnie:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka.
    Ostatnio też mnie dopadło, polecam cytrynę, dużo cytryny :)
    Jest niezastąpiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę zdrowia i słońca :)
    Skoro poznałaś moje tajemnice blogowe, to może masz ochotę zdradzić coś o Sobie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś napiszę ;) Ale część faktów "o mnie" jest tutaj: http://angelisiak-bloguje.blogspot.com/2012/11/zabawa-liebster-blog.html

      Usuń
  9. Heh Kochana kurujcie się i zdrowiejcie! Na mnie padło od niedzieli brak ogrzewania kocioł C.O. mi wysiadł, 3 dni bez ciepłej wody i bez ogrzewania brrr, dzisiaj nam założyli nowy i pomalutku się ociepla. Jak dom jest zimny i oddycha się wilgocią to strasznie nie przyjemne uczucie i też można się przeziębić.
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam w klubie. Mnie niestety też właśnie dopadła choroba, wszyscy wokół kaszlą i smarkają, więc ciężko się uchronić. Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybkiego powrotu do zdrowia!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)