Delecta - zapowiedź smacznych testów

2/21/2013 Angelika K. Angelisiak 23 Comments

Witajcie :)
Kilka godzin temu odwiedził mnie kurier z niespodziewaną przesyłką. Dużych rozmiarów pudełko, a na nim naklejką VIP.



Nie miałam pojęcia, co to, więc czym prędzej je otworzyłam. Moim oczom ukazał się taki oto widok....


W środku znalazłam Babeczki Nadziane Delecty, które otrzymałam w ramach testów w portalu urodaizdrowie.pl.

Po jednym opakowaniu:
Babeczki Nadziane płatkami czekolady
Babeczki Nadziane owocowo z truskawką


Ale oprócz nich niespodziewany kuchenny gadżet - forma silikonowa na ciasto firmy SilikoMart.
Jestem nią zachwycona! Tym sposobem moja skromna kolekcja foremek silikonowych powiększyła się o kolejną.


Babeczki Nadziane płatkami czekolady są mi już bardzo dobrze znane. I w zasadzie to jedyne babeczki, które nam jeszcze się nie znudziły.
Natomiast  Babeczki Nadziane owocowo z truskawkami to zupełna nowość i jestem ich bardzo ciekawa. Jedne z nich zamierzam wypróbować już jutro :) Recenzja na blogu już wkrótce!


Pozdrawiam :)

Zobacz także:

23 komentarze:

  1. Uwielbiam babeczki :) To idealny zapychacz dla niespodziewanych gości. Czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam takie babeczki, ale gadżet inny..

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Dla prawdziwych V.I.P. - ów :)

    Zapraszam na wpis o balsamie z Twojego rozdania:

    http://melatestuje.blogspot.com/2013/02/nawilzenie-zimowa-pora.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Urody i zdrowia dopiero teraz załapałam się na testy oleju z shakerem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również otrzymałam te produkty do testowania :) Z tą różnicą, iż zamiast firmy silikonowej dostałam metalowy stojak na babeczki :) Życzę udanego testowanka i smacznych wypieków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie :)
      A stojak uroczy! Marzę po cichu o takim :)

      Usuń
  6. gratuluję i czekam na recenzję tych smakowitości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki :) Ja też dostałam babeczki dla V.I.P- ów i stojaczek na muffinki :) jutro wrzucę fotkę :)
    Przyjemnego pieczenia z córcią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O proszę - świetna przesyłka.
    Ta forma jest cudowna *_*
    Czekam aż coś w niej zrobisz i zaprezentujesz nam tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o wspaniała przesyłka , akurat masz co upiec na weekend

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, gratuluję przesyłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję kochana super przesyłki....:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję i życzę smacznego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super współpraca. Czekam na recenzję ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Idziesz jak burza z tymi współpracami. Gratuluję i życzę jeszcze więcej:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)