Biotherm

Krem Hydra Vegetal Yves Rocher i Biotherm Aquasource

2/10/2013 Angelika K. Angelisiak 17 Comments

Jakiś czas temu podczas pierwszych zakupów w Yves Rocher nabyłam Żel-krem intensywnie nawilżający 24h z serii Hydra Vegetal. Otworzyłam go całkiem niedawno, ale ponieważ już widać w nim dno, mogę co nieco o nim opowiedzieć....


Opis produktu (źródło):
1. Intensywnie nawilża skórę przez 24h.
2. Skóra odzyskuje komfort i jest widocznie bardziej elastyczna.
3. Skóra jest pełna blasku.
Bogata i przyjemna konsystencja specjalnie dopasowana do potrzeb skóry normalnej i suchej.
Formuła testowana pod kontrolą dermatologiczną.
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.

Stosowanie:

Rano i wieczorem, na twarz i szyję, omijając kontur oczu.
Aby ułatwić wchłanianie kremu rozgrzej go w dłoniach przed nałożeniem.Aby wzmocnić nawilżanie, przed nałożeniem kremu użyj Koncentratu nawilżającego.
Składnik aktywny:Soki roślinne z klonu i niebieskiej agawy bio zatrzymując wodę w skórze intensywnie, dogłębnie i długotrwale nawilżają.
Dodatkowy składnik aktywny: Masło Karité bio, odżywia i dodające komfortu suchej skórze.
Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z soku z klonu, wyciąg z soku agawy bio, betaina, woda z hamamelisu bio, masło karité bio.
Skład INCI:
aqua/water/eau; glycerin; caprylic/capric tryglyceride; alcohol; cetearyl alcohol; methylpropanediol; coco-caprylate/caprate; betaine; cetyl ricinoleate; cetyl alcohol; behenyl alcohol; sesamium indicum (sesame0seed oil; sodium pca; hamamelis virginiana (with hazel) water; dimethicone; acer saccharum (sugar maple) extract; mangiferin; hydroxyethyl acrylate/sodium acryloylddimethyl taureate copolymer; butylene glycol; butyrospermum parkii (shea)butter; ceteareth-20; agave tequilana leaf extract; phenoxyethanol; zea mays (corn) starch; sorbitan stearate; big-diglyceryl polyacyladipate-2; parfum (fragrance); methylparaben; hydrpxyethylcellulose; tocopheryl acetate; ethylparaben; xantan gum; propylparaben; tetrasodium edta; lactid acid, potassium sorbate

cena 39.00 zł
pojemność: 50 ml

Gest dla ochrony środowiska:
Opakowanie z kartonu z kontrolowanych upraw leśnych, nadaje się do recyklingu, nadruk tuszem roślinnym.
Nie zawiera ulotki, nie pakowane w celofan.*** (patrz niżej)
Sposób pozyskiwania soków roślinnych odbywa się z poszanowaniem dla środowiska.


Moja opinia:

Zacznijmy od opakowania. Kartonowe pudełeczko opakowane w folię (celofan*** - a miało go nie być?). W środku masywny szklany słoik, z plastikową nakrętką. Folii zabezpieczającej brak, ale uznajmy, że funkcję ochronną przed 'intruzami' pełni właśnie ta folia na kartoniku.

Zapach kremu - hmm.. jest dość specyficzny i nie wiem, do czego to porównać, ale dla mnie dość przyjemny i na pewno świeży.


Konsystencja - doskonała! Krem jest delikatny, lekki, naprawdę aksamitny. Szybko wchłania się w skórę, jest przy tym bardzo wydajny.

No i najważniejsze - funkcja nawilżenia. To naprawdę działa! Dawno już nie miałam kremu, który byłby tak lekki i tak długotrwale nawilżający, a przy tym nie powodował podrażnień i nie zapychał cery. 

Przyznaję, że to jeden z moich ulubieńców! I na pewno jeszcze nie jeden raz zagości w mojej kosmetyczce. Czekam tylko na promocję, bo zapłaciłam za niego 24,90 zł (zamiast obecnych 39 zł). 

Znacie ten krem? Może polecicie inne kosmetyki Yves Rocher, które warto mieć w swojej kosmetyczce?


***
i jeszcze coś....
Hydra Vegetal przypomina mi mój ulubiony żel-krem, którego niestety nie kupię ze względu na absurdalnie wysoką cenę (ok. 125 zł / 50 ml) - Biotherm AQUASOURCE. Miałam jedynie próbkę 15 ml, ale starczyła mi ona na dłuuugo. Nie mogę niestety znaleźć żadnego swojego zdjęcia (choćby pustego słoiczka), dlatego wklejam zdjęcie ogólnodostępne w sieci:
Znalazłam też ciekawą recenzję tego kremu, dla zainteresowanych (KLIK).
Byłam z niego bardzo zadowolona i szkoda, że się skończył... :)

Pozdrawiam :-)


Zobacz także:

17 komentarzy:

  1. Ilekroć byłam w YR to unikałam kremów, jakoś tak irracjonalnie uznałam, że moja twarz ich nie polubi. Ale...skoro dobrze nawilża to chyba się przełamię i wpiszę go na listę zakupów :) No i poczekam na promocyjną cenę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcający post,a design kremu-piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten kremik, tonik z tej serii i żel do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zanotować, poczekam na promocję i skuszę się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zachęcający. Sama kolorystyka pudełeczka mnie urzekła ;) A jak piszesz i działanie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki YR dostaję zawsze w prezencie od Babci :) Muszę jej podsunąć pomysł na kolejny prezent, bo czasami nie trafia w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana, dziękuję ślicznie za rekomendację mojej recenzji. Biotherm bardzo mi się podoba [choć kończy się niemiłosiernie i do najtańszych kremów nie należy]. Ostatnio również zaprzyjaźniłam się z Yves Rocher - więc może skuszę się na ten krem, zobaczę czy i w moim przypadku się sprawdzi :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
    2. na pewno będę zaglądać częściej :) ;*

      Usuń
  8. Posiadam ten krem tylko w wersji żel-krem- od kilku dni go stosuję i powiem, że powoli skrada moje serce:) zobaczymy jak będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, Aquasource jest rewelacyjny w działaniu, uwielbiam go, ale cenę za niego już nie, muszę wypróbować ten z YR, kusząco wygląda i świetna recenzja, bardzo mnie zachęciłaś, lubię takie lekkie konsystencje w kremach ;)
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog :)

    zapraszam do siebie! www.secret-kate.blogspot.com

    obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  11. YR bardzo lubimy, czasem coś tam kupujemy. Z tego mamy próbkę, wypróbujemy skoro tak go zachwalasz i być może kupimy;):)
    Dziękujemy za gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra recenzja :)
    Bardzo podoba mi się konsystencja tego kremu.Świetne ekologiczne opakowanie.
    ciekawa jestem tego nieokreślonego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wypróbowałabym, bo potrzebuję dużego nawilżenia, jednak cena jak dla mnie trochę zbyt wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś szukałam dobrego kremu nawilżającego. Teraz uż zwykłe starczają na szczęście, jesli chodzi o to działanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z YR uwielbiam żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)