Bangla

Biały Jeleń - Szampon do włosów z naturalnym chlorofilem

3/01/2013 Angelika K. Angelisiak 11 Comments

Całkiem niedawno otrzymałam kilka kosmetyków marki Biały Jeleń do przetestowania. Dziś zaprezentuję Wam jeden z nich.




Kilka słów o szamponie:
Hipoalergiczny szampon Biały Jeleń z naturalnym chlorofilem powstał z myślą o osobach z różnego rodzaju alergiami i problemami skórnymi. Jest przeznaczony głównie dla osób o skórze wrażliwej, mieszanej i do włosów tłustych.

Jego receptura została oparta na naturalnych, bezpiecznych i delikatnych środkach myjących i pielęgnujących włosy, które po umyciu łatwo się rozczesują, są miękkie, lśniące i puszyste.
Przebadany klinicznie wśród osób z alergiami skórnymi. Nie zawiera alergenów i sztucznych barwników.

Zawiera:
- proteiny pszeniczne ułatwiające rozczesywanie
- bawełnę wygładzającą powierzchnię włosa
- biotynę zwaną witaminą pięknych włosów
- naturalny chlorofil regenerujący podrażnioną skórę.


Skład: 


Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein and Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Starch, Laureth-7 Citrate, Gossypium Herbaceum Seed Extract, Parfum, Trimethylolpropane Trioleate (and) Laureth-2, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Urea, Disodium Phosphate, Biotin, Diethylhexyl Syringylidene Malonate, Caprylic/Capric Triglyceride, PEG-14 M, CI 75810 (27.08.2010)



Cena: ok. 6zł / 300ml


Moja opinia:

Wiele obiecywałam sobie po tym szamponie, ale niestety mocno się przeliczyłam.

Moje włosy są tłuste u nasady i suche na końcach, z tendencją do rozdwajania się. Spodziewałam się szamponu, który ograniczy łojotok i jednocześnie nie pogorszy stanu moich włosów.

Ten faktycznie, jest bardzo delikatny i dobrze oczyszcza włosy, a do tego nie spowodował swędzenia skóry głowy, ani łupieżu.  Niestety włosy po umyciu tym szamponem bardzo szybko tracą swoją świeżość, przez co byłam zmuszona myc je codziennie. 

Poza tym moje włosy stały się matowe i wysuszone, troszkę splątane, więc musiałam użyć po każdym umyciu odżywki do włosów.



Sam zapach szamponu jest delikatny, ale nie zachwyca niczym szczególnym.  Konsystencja całkiem odpowiednia. Szampon dość dobrze się pieni. 

Opakowanie jest standardowe, z zamknięciem na 'klik', co bardzo ułatwia użytkowanie.

Jestem niestety troszkę zawiedziona. Mimo, iż szampon jest delikatny, nie podrażnia skóry głowy i ma naturalne składniki, miałam nadzieję, że pozwoli on mi nieco dłużej cieszyć się świeżością moich włosów. 

Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.



Nie wypłynęło to jednak na moją opinię.

Zobacz także:

11 komentarzy:

  1. Moja skóra głowy jest dość wrażliwa i myślę, że szampon by się u mnie sprawdził :) Może kiedyś go wyprobuję :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy odmienne włosy - u mnie dobrze działa ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SLS nieco utrudnia sprawę...
    Sama mam ten szampon i przekazałam go do testowania przyjaciółce:D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak splątane to ja podziękuję...niestety z tym mam straszne problemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię plątania, ale Jeleń na mnie jeszcze tak nie działał...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie plącze włosy, jednak świeżość utrzymuje mi się długo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety moje włosy po nim również bardzo szybko tracą świeżość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dokładnie ten sam typ włosów i chciałam zakupić ten szampon, bo myślałam, że pomoże w ograniczeniu łojotoku...bu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo i tutaj też Biały Jeleń :) Widzę,że króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj zabieram się za ten szampon :) jak będę musiała przez niego myć włosy codziennie to chyba szału dostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a miałam kupić ten szampon ,mam wrażliwą skórę więc może nie będzie tak jak u ciebie,ale jak przetłuszcza to sobie odpuszczę i tu mi pomogłaś

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)