Beauty Face

Kolagenowe płatki pod oczy Beauty Face

3/29/2013 Angelika K. Angelisiak 12 Comments

Jakiś czas temu na profilu Beauty Face na FB wzięłam udział w Zabawie dla bloggerów. Ku mojemu zaskoczeniu dostałam się do grona testujących blogerek. Spośród wszystkich płatków wybrałam Przeciwzmarszczkowe pobudzające cyrkulację płatki pod oczy z diamentami i drobinkami złota.



Dlaczego akurat te? Skóra po 30-ce traci swoją jędrność, a w moim przypadku jest to niestety również uwarunkowane genetycznie. Dlatego szukam sposobów na opóźnienie tego procesu, bo wiem, że i tak nie da się temu całkowicie zapobiec.

Info ze strony producenta:
Przeznaczenie: skóra w średnim wieku i dojrzała, z widocznymi zmarszczkami, zwiotczeniami, o cienkiej i delikatnej strukturze, potrzebująca odbudowy, szybkiej i skutecznej kuracji odmładzającej i zmniejszającej zmarszczki każdego typu, a także pobudzającej cyrkulację i regenerację. Szczególnie polecane do skóry delikatnej, suchej i zwiotczałej, na opadające powieki i zmarszczki wokół oczu. 
Działanie: - eliminują zmarszczki i zapobiegają powstawaniu nowych- wypełniają ubytki kolagenu poprawiając strukturę skóry i grubość skóry- widocznie liftingują i napinają- dogłębnie nawilżają i regenerują- pobudza cyrkulację, dzięki czemu samoistną odbudowę skóry- przywracają skórze jędrność, witalność i blask,- likwidują opuchlizny, plamy i przebarwienia- dzięki dużej zawartości witaminy C oraz drobinek diamentów dostarczają do głębokich partii niezwykle cennych witamin, minerałów i mikroelementów .
Opis: Hydrożelowe płatki pod oczy na bazie naturalnego kolagenu morskiego, z dodatkiem diamentów i drobinkami złota o silnym działaniu przeciwzmarszczkowym, odbudowującym skórę, poprawiającym cyrkulację oraz zdolność do regeneracji. Dzięki nowoczesnej technologii mikromolekuł, substancje aktywne zawarte w masce są doskonale wchłaniane i wnikają nawet w głębokie warstwy skóry.

Już po pierwszym użyciu widać efekty – delikatna skóra pod oczami jest rozjaśniona i rozpromieniona, zmarszczki ulegają spłyceniu, a skóra jest bardziej napięta i elastyczna.

W celu osiągnięcia trwałych efektów odmłodzenia najlepiej używać płatki 2-3 razy w tygodniu.



Składniki aktywne:
naturalny kolagen morski, kwas hialuronowy, aktywne nano drobinki diamentów i złota, gliceryna, arbutyna, alantolina i elastyna, L-Vitamina C, ekstrakt z rumianku, minerały i mikroelementy.
Ingredients INCI: Aqua (Water), Glycerin, Collagen, 24K Colloidal Gold, Nano Diamond Powder, Hyaluronic Acid, Peptide Complex, Calcium, L- Ascorbic Acid , Allantoin, Rosa Canina Fruit Oil , Communis (Castor) Seed Oil, Chamomilla Recutita Extract, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Butylene Glycol, PVM/MA Copolymer, Glyceryl Stearate, PEG 100 Stearate, , Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate.

Cena 12 zł / w promocji 6,99 zł


***
Moja opinia:

Nigdy wcześniej nie używałam kolagenowych płatków pod oczy, nie wiedziałam więc, czego mogę się spodziewać. Moim sposobem na rozjaśnienie spojrzenia były torebki herbaty lub plasterki ogórka ;) 
Ale bardzo się cieszę, że trafiłam na te płatki.



W opakowaniu znajdziemy dwa nasączone płatki kolagenowe, w odcieniu złota, o przyjemnym zapachu.



Jak widać na załączonych zdjęciach, są one dość duże. Ale wygodne. Doskonale przylegają do skóry i podczas tej 30 minutowej kuracji możemy zająć się czymkolwiek chcemy. Nie trzeba leżeć plackiem!



Po zdjęciu można je zanurzyć w pozostałym w opakowaniu płynie i nałożyć ponownie pod oczy lub na powieki. I można relaksować się kolejne pół godziny....

Płatki te dają nam przyjemne odczucie chłodu. I naprawdę odprężają... Są niezwykle delikatne dla oczu, nie podrażniają ich.



Nawet  po dwukrotnym użyciu wyglądają bardzo dobrze i aż szkoda było je wyrzucać.

Jako płatki relaksujące oceniam je rewelacyjnie! Moje spojrzenie faktycznie zostało odświeżone, a skóra pod oczami nawilżona i delikatnie miękka. 
W kwestii działania przeciwzmarszczkowego lub rozjaśniającego cienie pod oczami trudno się wypowiedzieć po jednej (podwójnej) aplikacji, bo do tego trzeba dłuższego, regularnego stosowania. Ale liczyłam się z tym, dlatego tej kwestii nie oceniam.

Bardzo chętnie wrócę do tych płatków. Rozważam zakup kilku opakowań, by ocenić ich długofalowe działanie.

Czy któraś z Was używała tych płatków? A może polecicie inne z tej serii?

***
Fakt otrzymania produktu do testów nie miał wpływu na moją ocenę.



Zobacz także:

12 komentarzy:

  1. Mam płatki, czekają na użycie. Może dziś ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie one non stop zjezdzaja. mam jakas plaska twarz czy co?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm.. nie wiem... U mnie trzymały się dzielnie.

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie stoswałam takich płatków . Do tej pory robię na oczy i czasem pod nie okład z liści z zielonej herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio używałam krystalicznych płatków Marion, złe nie były ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm...jak dają przyjemne uczucie chłodu to mnie przekonałaś :) Jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po Mooya nie mam na razie ochoty na ta firmę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy dotąd nie miałam...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje płatki BeautyFace (z winem) czekają na swoją kolej :D ale i tych Twoich jestem baaardo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam płatków, ale z chęcią bym spróbowała, niekoniecznie tych najpopularniejszych, z kolagenem.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)