BingoSpa

Kosmetyki z kolagenem od Bingo Spa

3/26/2013 Angelika K. Angelisiak 15 Comments

Witajcie :)
Niedawno wspominałam Wam o współpracy z BingoSpa. Oprócz kremu z Zea Mays, który niestety okazał się nieodpowiedni dla mojej kapryśnej cery, wybrałam 2 produkty, które wówczas bardzo mnie zachęciły. A dziś wiem, że to był trafny wybór. 


Co w nich polubiłam? A czego nie? 
Dowiecie się w drugiej części :)


Kilka słów od producenta:
Kolagen stanowi 1/3 całkowitej masy białek tworzących tkankę skórną i jest jej najważniejszym składnikiem. Po 25 roku życia, w komórkach skóry zaczyna ubywać kolagenu, słabną włókna kolagenowe powodując utratę jędrności i elastyczności, pojawiają się zmarszczki. Aby utrzymać skórę w doskonałej kondycji, zachować jej zdrowy i młodzieńczy wygląd, należy dostarczać jej kolagenu.
Kolagenowa śmietanka pod prysznic BingoSpa o kremowej konsystencji i subtelnym zapachu, to rytuał - relaks dla zmysłów i przyjemność dla skóry - delikatnie myje i pielęgnuje, pozostawiając skórę odżywioną i nawilżoną. Zawiera czysty kolagen i ekstrakty z morskich alg.

Kolagen do ciała BingoSpa dzięki lekkiej konsystencji i wyjątkowo aktywnym składnikom, poprawia kondycję skóry, zapewnia jej piękny i atrakcyjny wygląd. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji, doskonale się rozprowadza i szybko wchłania, bez niemiłego uczucia lepkości. Pozostawia skórę jedwabiście gładką, odprężoną i pachnącą.

źródło: http://bingospa.pl

Skład:
Kolagenowa śmietanka pod prysznic BingoSpa
Kolagenowa śmietanka pod prysznic BingoSpa

Kolagen do ciała BingoSpa
Kolagen do ciała BingoSpa

Cena:

Kolagenowa śmietanka pod prysznic BingoSpa 8 zł / 300 ml
Gdzie kupić? http://www.bingosklep.com/kolagenowa-smietanka-prysznic-bingospa-p-121.html

Kolagen do ciała BingoSpa 12 zł / 300 ml
Gdzie kupić? Sklep Bingo Spa: http://www.bingosklep.com/kolagen-ciala-bingospa-p-221.html


Moja opinia:


Konsystencja śmietanki jest kremowa, ale lejąca. Łatwo wydobyć ją z butelki. Zawartość spływa w momencie, tuż po odwróceniu butelki do góry dnem. 

Kolagenowa śmietanka pod prysznic Bingo Spa

Natomiast Kolagen do ciała jest gęsty, nie spływa zbyt szybko i trzeba go wręcz wyciskać, co jest raczej trudne... 
Zrobiłam kilka podobnych ujęć, a balsam ani drgnął ;) Na zdjęciu widać mniej więcej, ile go zostało  w momencie robienia zdjęcia (napis BingoSpa).

Kolagen BingoSpa

Opakowanie:

W obu przypadkach jest to podłużna butelka o pojemności 300 ml, z metalową nakrętką i dość trwałą etykietą, która nie ulega zniszczeniu pod wpływem wody (jak to miało miejsce w niektórych przypadkach). Niestety, choć butelka jest zgrabna i na swój sposób urocza, w użytkowaniu jest koszmarna. 

W przypadku śmietanki - mam problem z zakrętką - butelkę trzeba odkręcić, wylać zawartość na gąbkę, potem znów zakręcić butelkę i... brakuje mi w tym momencie trzeciej ręki lub choćby półki pod prysznicem... Nakrętka lubi się przez to zniekształcać, bowiem jest dosyć elastyczna.
Natomiast wydobycie z tej butelki Kolagenu do ciała, zwłaszcza po znacznym jego zużyciu, jest utrudnione, przez jego konsystencję właśnie. I twardą butelkę. Przydałaby się pompka dozująca.

Zapach:

Śmietanka pod prysznic przypomina mi zapach mydła. Po prostu. Pierwsze skojarzenie - Dove. Bardzo go polubiłam! Jest to odskocznia od wszelkich owocowych (i nie tylko) zapachów. Doskonale odpręża i sprawia, że czuję się naprawdę odświeżona.
Zapach kolagenu do ciała jest nieco inny, również delikatny, ale już nieco perfumowany. Utrzymuje się na skórze jakiś czas (w moim przypadku do 2 godzin).

Działanie:

Śmietanka pozostawia skórę gładką i pachnącą, a do tego przede wszystkim czystą. Nie wysusza skóry, ale nie zauważyłam też szczególnego nawilżania. Mimo to, polubiłam ją. Doskonale się pieni.

Kolagen do ciała  sprawia, że skóra jest jedwabiście gładka i nawilżona. Czasami niestety mam wrażenie, że to nawilżenie jest zbyt słabe dla mojej skóry, co odczuwam ledwie po kilku godzinach. Dlatego powtarzam zabieg dla uzyskania pożądanego efektu. Cieszy mnie, że dość szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze.

Wydajność obu kosmetyków oceniam bardzo dobrze. 

Czy kupię w przyszłości? 
Śmietankę raczej tak, bardzo ją polubiłam. 
Natomiast Kolagen do ciała - nie wiem. Lubię go, ale nie wprawił mnie w zachwyt.

Pozdrawiam :)



Kosmetyki otrzymałam dzięki współpracy z Bingo Spa
ale fakt ten nie wpłynął na moją opinię.


Zobacz także:

15 komentarzy:

  1. Kolagen tez miałam i właśnie ta buteleczka mnie wqrza, juz mi cała popękała od tego ciągłego zginania :/ W zdaniu "Lubię go, ale wprawił mnie w zachwyt." chyba brakuje "nie ":P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za czujność, już poprawiłam... :)

      Usuń
  2. Intrygują mnie te kosmetyki od BingoSpa. A tą śmietanką pod prysznic kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmietanka wydaje się być super i jeszcze ta nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi właśnie ta kolagenowa śmietanka pod prysznic nie bardzo pasowała :) Dla mnie zapach był straszny, ale to oczywiście kwestia gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kiedyś i ja je przetestowac.
    Jeśli masz ochotę to zajrzyj do mnie do wzięcia są dwie ksiażki kulinarne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno lepsze rezultaty przynosi taki duet równomiernie stosowany:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmietankę lubię bardzo, choć nakrętka mnie strasznie denerwuje ;)
    Kolagen do ciała kusił mnie, ale brak dozownika sprawił, że nie wybrałam tego kosmetyku, przypuszczałam, ze może być "ciężko" z wydobywaniem mazidła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletnie nie rozumiem zastosowania tych nakrętek ;) Ale koniecznie muszę sobie kupić jakieś kolagenowe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog. :)

    zapraszam na rozdanie u mnie na blogu
    http://fromcaroline.blogspot.com/2013/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze intrygowały mnie te kosmetyki i z chęcią bym je wypróbowała. Szkoda, że bardzo rzadko można je znaleźć w stacjonarnych sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śmietanka pod prysznic mnie też zachwyciła, tylko te opakowania nieszczęsne...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)