BEST Image PR

Pozbywamy się kurzu z Brait!

3/24/2013 Angelika K. Angelisiak 11 Comments

Witajcie w niedzielne popołudnie....

Przed nami ostatni tydzień, który wiele z nas poświęci na przedświąteczne porządki. Dla mnie największą zmorą zawsze jest kurz. Ale znalazłam na niego sposób...

Nowa linia spray'ów do mebli z drewna BRAIT to unowocześniona wersja znanych już od kilkunastu lat produktów, których sama często używałam.


Wśród nowych spray'w znajdziemy m.in. linię pielęgnacyjną, dedykowaną specjalnie dla powierzchni drewnianych - Classic Almond o zapachu migdałowym oraz Classic Beeswax - o zapachu miodowym.


Kilka słów od producenta:
Idealny preparat do czyszczenia wszystkich powierzchni drewnianych i drewnopodobnych. Formuła nowych preparatów Brait oparta została na sześciu substancjach aktywno- pielęgnacyjnych oraz składnikach antystatycznych. 
Dodatkowo baza wyrobu opiera się na alkoholu etylowym, dzięki czemu produkty Brait są nie tylko bezpieczne, skuteczne i wydajne, ale także pozostawiają efekt czystości i świeżości na długi czas.efekt czystości i świeżości na długi czas. 

W skład całej serii wchodzi 5 różnych spray'ów: 
Classic Almond: pielęgnacyjny - o zapachu migdałowym 
Classic Beeswax: pielęgnacyjny - o zapachu miodowym
Antistatic Jasmine: przeciw kurzowi - o zapachu jaśminu
Antistatic Spring Flower: przeciw kurzowi - o zapachu kwiatowym
Multiclean: do wielu powierzchni - o zapachu owocowym 

Nowe preparaty Brait dostępne są w pojemności 350 ml, a sugerowana cena detaliczna wynosi 7,99 zł.
(Więcej informacji znajdziecie na stronie producenta, firmy Dramers). 


Moja opinia:

Spraye do mebli Brait wyróżniają się wielkością opakowania (aż 350 ml) i wygodnym spryskiwaczem. 
Zapachy są naprawdę przyjemne, nie przypominają w niczym starych typowych preparatów do mebli, jakich kiedyś używałam (kto pamięta Formeb w tubce?). Z dwóch, które otrzymałam, zdecydowanie bardziej do gustu przypadł mi zapach migdałowy. Jest lekki i bardzo przyjemny. Miodowy jest nieco mocniejszy, również bardzo ładny.

Obydwa preparaty doskonale się sprawdziły zarówno na meblach drewnianych, jak i na tych z typowej płyty meblowej, a także podczas czyszczenia telewizora. Nie pozostawiają smug, nie kleją się, a ponadto pozostawiają na meblach delikatny połysk i zapach.

Spraye są bardzo wydajne. Wystarczy bowiem odrobina, by wyczyścić całkiem sporą powierzchnię. 




Jeszcze tylko małe porównanie - wersja stara vs. wersja nowa:


Nie trzeba chyba pisać, że zmiana wyszła na lepsze? ;)

Preparaty do mebli otrzymałam od BEST Image PR, ale fakt otrzymania produktów nie wpłynął na rzetelność mojej opinii.

Znacie te spraye? Czego używacie do czyszczenia swoich mebli?


Zobacz także:

11 komentarzy:

  1. używam ich i potwierdzam - są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i również używam ,fajne są ,to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany w tym "pojemniku" na lepsze :)
    Ja do ścierania kurzu używam szmatek z microfibry :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie znam, choć spotkałam się z nimi na kilku blogach

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam je! Używałam starej wersji, która była bardzo fajna, ale te są naprawdę rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm... gdzieś je widziałam, ale nie używałam jak dotąd. Mam paskudny nawyk zmywania wszystkiego na wilgotno ;)

    Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uzywalam i potwierdzam- są świetne. Nowe opakowanie bardzo fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Korzystałam z nich czasem, kiedy zabrakło mi ściereczek do mebli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znamy, używmay i też niebawem je zrecenzujemy;):))

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ich właśnie używam...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ich nie używałam, zazwyczaj używam specjalnych ściereczek. Ale może wypróbuję, bo cena nie jest wysoka:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)