zakupy

Małe zakupy i zaskakujące przesyłki z ostatniego tygodnia

4/27/2013 Angelika K. Angelisiak 29 Comments

Witajcie w ten sobotni, deszczowy (przynajmniej u mnie) wieczór...
Pamiętacie post o kosmetykach mojej córeczki? Postanowiłam zrobić zapas szamponu i płynów pod prysznic. Nie mam wprawdzie dostępu do DM, ale mogłam je nabyć dzięki drogerii abc-uroda.com. Ponadto Pani Monika zaproponowała mi do testów kosmetyki, których do tej pory nie znałam.


I tak oto tym sposobem, od wczoraj jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch żeli pod prysznic Balea z limitowanej letniej edycji - Brazil mango (Mango z Brazylii) oraz Fiji passionfruit (Marakuja z Fidżi). Obydwa cudownie pachną, ale mango zawładnęło mną od pierwszej chwili! Dostałam też Kryształki do kąpieli stóp Wellness Trawa cytrynowa i mięta.


Moja córcia też dostała coś dla siebie - pastę do zębów oraz mini krem Bubchen o zapachu maliny.

Z tej samej drogerii zamówiłam też nieco wcześniej cały zestaw Paloma do pielęgnacji dłoni i stóp, oto dosłany nieco później produkt: Intensywnie wygładzający balsam do stóp + oczywiście próbka gratis.


A oto moje pierwsze pędzle kupione dosłownie dziś. Może dla wielu z Was nic szczególnego, ale dla mnie na początek wystarczą. Kiedyś zapoluję na RT lub Hakuro. Jest to zestaw do makijażu Donegal (art. nr 4023), w zawrotnej cenie 12 zł za 4 sztuki :) Znajdziemy tu pędzel do różu, pędzelek do nakładania cieni, pacynkę do cieni oraz pędzelek do obrysu ust. Wydają się być całkiem przyjemne w użyciu, zobaczymy...


Będąc w temacie Donegala, zakupiłam również Szablony do manicure francuskiego za całe 2,10 zł :) Znam je nie od dziś.
Jestem zachwycona wielkim asortymentem  tej firmy w pobliskim (niemal sąsiadującym) sklepiku 'na rogu'. Do pełni szczęścia brakuje mi tylko lakierów i zmywaczy, ale coś czuję, że i one wkrótce się pojawią...


Kolejna, ale wcale nie ostatnia, przesyłka dotarła do mnie niespodziewanie, po ponad półrocznym wyczekiwaniu. W dodatku wysłano ją listem zwykłym. Cieszę się, że mimo wszystko dotarła :)
Mowa o kosmetykach Marion. Na bardzo udany (moim zdaniem) zestaw składają się:
  • Żel peelingujący do ciała biała czekolada & Pomarańcza, 
  • Spray regenerujący włosy - ocet z malin & koktail owocowy, 
  • Płyn utrwalający fryzurę, 
  • Maseczka z białą glinką oraz 
  • Chusteczki do higieny intymnej.

Podobno to nie pierwsza przesyłka wysłana pod mój adres, ale ja nic wcześniej od nich nie otrzymałam. Niestety, w tym przypadku to firma traci podwójnie - towar + zaufanie. A i nas blogerki, stawia to w negatywnym świetle, bo wygląda to tak: oni wysłali, a my nie wywiązałyśmy się z obietnicy wystawienia opinii. I koło się zamyka :(


Mówi Wam coś nazwa Premium B.B. Cream by Anna Lotan? Całkiem niedawno był nabór testerek na ich FB. Otrzymałam do wypróbowania 2 próbki w odcieniu Beige.
Biorąc pod uwagę cenę produktu (198 zł za 30 ml) te próbki warte są ponad 50 zł. Zobaczymy, czy efekty będą zadowaląjace...
PS. Kolejna przesyłka wysłana listem zwykłym.... 



A na sam koniec, zaskoczenie... Przesyłka od Durszlak.pl. Spodziewałam się 2-3 galaretek, a dostałam... sami zobaczcie! :)


Nie będę Was dłużej zamęczać, dlatego pominę drobnostki (próbki i inne pierdółki)... ;)

Miłego wieczoru i... weekendu, bo dla niektórych 'Długi Majowy Weekend' już się rozpoczął :)

Pozdrawiam
Angelika




Zobacz także:

29 komentarzy:

  1. Świetne przesyłki :) miłego testowania dla Ciebie i dla Córci :) i smacznego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale zapowiada sie testowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ci zazdroszczę kosmetyków BALEA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Też zazdrościłam do niedawna :)

      Usuń
  4. super paczuszki, miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na bogato:) U mnie ostatnio cisza:P

    Miałam podobne szablony z Avonu i straszne były!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm kojarzę te z Avonu, ale nie pamiętam ich zbyt dobrze.. Chyba tylko raz je kupiłam.

      Usuń
  6. ale dużo tego wszystkiego:) miłych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ostatnio zamówiłam kilka nowości firmy balea :) już nie mogę się doczekać kiedy je dostanę, jestem ciekawa jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj ciekawa jestem tych bebików...właśnie jestem na etapie wyboru kremu bb na nadchodzący letni okres...dawaj szybciutko znac ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam firmę DONEGAL ! Mam też właśnie 2 pędzle z tej firmy i świetnie się sprawują,a na dodatek nie są drogie!

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kupowałam w ciemno. Mam nadzieję, że będę zadowolona :)

      Usuń
  10. Pół roku oczekiwania na przesyłkę ze współpracy hoho ;)
    To teraz masz pół roku na napisanie recenzji? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :D Ścisłego terminu nie mam. Szczerze mówiąc nie liczyłam na przesyłkę... Ale najważniejsze, że jest. A produkty, po kilku użyciach, wydają się być ok.

      Usuń
  11. Wspaniałe paczuszki :) Sporo kosmetyków do testów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Paczuszki super. Pędzle kiedyś oglądałam w Naturze, nawet duży wybór był :)
    Balea ... no cóż, nie znam i zazdroszczę ;)
    A galaretek macie sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę poszukać u siebie tych kosmetyków Marion. Mam ochotę wypróbować ten spray z octem z malin :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama radość z takich przesyłek - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie produkty Balea :D Haha, pół roku czekania na przesyłkę, cud że w ogóle dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale tego jest! super! udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowności u Ciebie :) No i nie wiem czego zazdrościć najmocniej, chyba Balei :D Ale i te pędzle wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  18. gartuluję - fajne paczki
    Do mnie też dotarła paczka z Marion całkiem niespodziewanie, bo nikt mnie nie uprzedził :)
    pasjekaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również teraz testuje produkty Mariona, niedawno dostałam. Patrzyłam ostatnio na te pędzle z Donegala ale ostatecznie zdecydowałam się na te z Essence. Daj znać jak Ci się sprawdzają te pędzelki.
    Ja to chyba najbardziej byłabym zadowolona z Galaretek :D uwielbiam je i mogłabym jeść na okrągło :D zapas imponujący, chociaż mi nie na dŁugo by wystarczył :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę miłego testowania ! Monika z abc-uroda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale wspaniałości! To Brazil mango mam we mgiełce, też z ABC uroda, z konkursu, wygrana moja, jutro postaram się zrobić wpis z nowościami, trocha tego przyszło ;) to pokażę ;) masz racje, zapach - bajeczny!
    I galaretki mam - teraz będziemy czarować bajeczne przepisy z ich użyciem i na druszlak ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super przesyłki, a te dla małej księżniczki są boskie...:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)