Bangla

Oczyszczający szampon normalizujący Tołpa

4/04/2013 Angelika K. Angelisiak 12 Comments

Witajcie!
Zima w pełni, za oknem wciąż sypie śnieg, a ja z utęsknieniem marzę o schowaniu czapki do szafy. Walczę z moimi niesfornymi włosami i niestety narazie tę walkę wciąż przegrywam.... Ale o co chodzi, ktoś zapyta?

Od dość dawna borykam się z problemem przetłuszczających się włosów, a jednocześnie z wysuszonymi i rozdwojonymi końcówkami, których stan (mimo ich przycinania) nie ulega poprawie na zbyt długo. A do tego wszystkiego wypadające włosy! Trudno znaleźć szampon na te wszystkie problemy. Szampon, który ich dodatkowo nie obciąży i sprawi, że włosy będą wyglądały zdrowo.


Liczyłam na to, że poradzi sobie z nimi Oczyszczający szampon normalizujący od Tołpy. Ale czy sprostał zadaniu?

Kilka słów o szamponie:
Szampon przeznaczony jest do pielęgnacji włosów normalnych i przetłuszczających się. Naturalne ekstrakty roślinne regulują wydzielanie łoju i przetłuszczanie się skóry głowy. Włosy stają się miękkie w dotyku i nawilżone.
Składniki roślinne:
Torf TOŁPA®, ekstrakty roślinne z szałwii, chmielu, rumianku, łopianu, rozmarynu, skrzypu, melisy i kasztanowca.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Propyleme Glycol, Laureth-2, Peg-20 Glyceryl Oleate, Creatine, Hydrolyzed Soy Protein, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Equisetum Arvense Extract, Humulus Lupulus (Hops) Cone Extract, Chamomilia Recutita (Matricaria) Flower Extract, Arcticum Majus Root Extract, Rosemarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Melissa Oficinalis Herb Extract, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Seed Extract, Maltodextrin, Hydropropl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Peat Extract, Tetrasodium Edta, Citric Acid, Methylparaben, Propylparaben, Methylisothiazolinone.

Cena: ok. 17 zł / 200 ml



Moja opinia:

Szampon z serii Planet of Nature naprawdę dał mi nadzieję, że znormalizuje stan moich włosów i ograniczy łojotok. Niestety, nie poradził sobie z tym problemem. Sprawił wprawdzie, że moje suche włosy były wreszcie błyszczące i nie plątały się po umyciu (bez odżywki), ale przy okazji je obciążył... Podejrzewam, że to sprawka składu (niezbyt naturalnego, co sugeruje nam nazwa serii).

Moje włosy stały się gładkie i błyszczące, ale dość szybko traciły swą świeżość i sprawiały wrażenie przetłuszczonych
Warto dodać, iż szampon pieni się dobrze, ale spłukuje dość ciężko. Po pierwszym użyciu miałam wrażenie, że je źle spłukałam, więc czynność powtórzyłam, ale mimo to, nadal nie wyglądały zbyt dobrze.

Stosując ten szampon swoje włosy muszę więc myć max. co 2 dni (a najlepiej codziennie). Raz chciałam je przetrzymać do 3 dni, ale nie dało się, bowiem już pod koniec drugiej doby po ich umyciu, wyglądały koszmarnie, nieświeżo, a skóra głowy zaczynała swędzieć.


Na plus tego szamponu przemawiają:
- przyjemny dla oka wygląd opakowania
- wygodna butelka z nakrętką "press" (chowany dziubek)
- przyjemny zapach
- spora wydajność szamponu i jego dość gęsta konsystencja

Nie zamierzam do niego wracać po zakończeniu obecnego opakowania. Ma zbyt słabe właściwości oczyszczająco-normalizujące, a cenę zbyt wysoką w stosunku do jakości. Wielka szkoda :(

***
Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.


Nie wpłynęło to jednak na moją opinię.

Zobacz także:

12 komentarzy:

  1. też nie lubię szamponów które obciążają włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. a ciekawa byłam tego szamponu...szkoda, ze się nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda :(
    U mnie tak śmiesznie działa szampon Yves Rocher z owsem. Włosy w końcu są zdyscyplinowane po nim i wyglądają świetnie, ale gdy używam go dłużej to zaczynają się przeciążać. Muszę używać go co drugie mycie, na zmianę z innym

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie sprawdził się tak dobrze..

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, taka cena, a jednak ten nieszczęsny Sls jest...Często po nim miewam łupież.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio kręciłam się przy szamponach Tołpy, ale z racji, że nie maja zbyt powalających opinii odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda , że się nie sprawdził , to wiem , żeby nie kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja jestem z niego zadowolona, wyprowadził moje włosy na prostą po nieszczęsnym chlorofilu od Jelenia...

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że mamy ten sam problem z włosami. Szkoda, że szampon nie pomógł na te problemy

    OdpowiedzUsuń
  10. szampon dla moich włosów... tylko ciekawe jakby się spisał w moim przypadku?

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam po niego sięgnąć, ale teraz to już chyba się nie skuszę ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam wersję przeciwłupieżową, ciekawe jak u mnie się spisze.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)