kosmetyki z UK

Sanctuary Spa - Moisturising Butter Scrub, czyli peeling rodem z UK...

4/30/2013 Angelika K. Angelisiak 27 Comments

Witajcie :)
Chcę Wam dziś opowiedzieć o kosmetyku, którego niestety w Polsce (chyba?) nie kupicie. Ale mieszkańcy Wysp, mając w zasięgu słynny Boots, na pewno znają tę markę. Uprzedzam, że te kosmetyki niestety do najtańszych nie należą.
Moja młodsza siostra od wielu lat mieszka w UK. Gdy zapytała mnie, na co mam ochotę z "ichniejszych" produktów, stwierdziłam, że będę zachwycona z każdego peelingu, bo uwielbiam je w każdej postaci!
I tak oto trafiły do mnie dwa różne peelingi z Bootsa.


Jednym z nich jest Moisturising Butter Scrub czyli Nawilżający peeling cukrowy z masłem Shea i masłem kakaowym marki Sanctuary Spa Covent Garden.

Czym się wyróżnia na tle innych peelingów?
Otóż jego formuła została tak dobrana, aby pełnił dwie funkcje: ścierającą oraz nawilżającą. Tym samym korzystanie z balsamów po kąpieli nie jest już konieczne.


Konsystencja jest bardzo przyjemna i ma postać gruboziarnistego peelingu. Z zewnątrz przypomina wyglądem troszkę piasek na plaży... Scrub jest przy tym niezwykle łagodny dla skóry, przeznaczony nawet do codziennego użycia.


Skóra po jego użyciu jest rzeczywiście bardzo gładka, nawilżona, a do tego cudownie pachnąca!

Zapach to kolejna rzecz, którą pokochałam w tym peelingu. Połączenie słodkich migdałów z masłem kakaowym oraz masłem shea. Nie jestem w stanie tego zapachu porównać do żadnego innego. No chyba, że do kosmetyków stosowanych w SPA (a miałam okazję kilkukrotnie korzystać z takich zabiegów). To trzeba poczuć :) Dla mnie to strzał w dziesiątkę i maksymalne odprężenie podczas kąpieli!

Ceny nie jestem w stanie podać, bo był to prezent, ale widziałam, że waha się w okolicy 6 funtów. Na ebayu znalazłam identyczny za £6.49.
Byłabym w stanie raz na jakiś czas go kupić, ale koniecznie w promocji ;) Zwłaszcza, że wydajność (w moim przypadku) jest raczej średnia. Po prostu zbyt szybko zużywam tego typu kosmetyki :D

Wygodna tuba pozwala na wykorzystanie kosmetyku do samego dnia.... Z pomocą nożyczek ;)

Poniżej etykieta z opisem, sposobem użycia oraz składnikami.





Znacie markę Sanctuary Spa? Wiem, że kilka z Was miało już z nimi do czynienia.
A może znacie inne, podobne kosmetyki z UK, niedostępne w PL, które możecie polecić? Chętnie podeślę siostrze listę zakupów ;)))

Zobacz także:

27 komentarzy:

  1. nie znam tego kosmetyku. Ale wyglada swietnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam nigdy, ale muszę przyznać, że mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam okazji poznać, a ten zapach musi być śliczny...

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej marki ale chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zupełnie nie znam marki a zapowiada się rewelacyjnie :)
    u mnie dziś też o cudeńku rodem z UK, choć z innej kategorii kosmetycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie znam ani tej marki ani tego kosmetyku...

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Bootsa miałam gwiazdki do kąpieli, cudowne, jeszcze jedna mi została :)

    Mam też fajny talk do ciała M&S z serii kwiatowej, lawendowy, w linku zapach magnolii : http://www.ebay.pl/itm/RARE-MARKS-SPENCER-MAGNOLIA-SILKY-PERFUMED-TALCUM-POWDER-200G-IN-TIN-/180776661003

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam talku, ale przyjrzę się bliżej tej serii :)

      Usuń
  8. dobrze mieć swojego człowieka w UK :)
    bardzo chciałabym poznać ten cudny zapach !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety nic mi to nie mówi. Tyle mnie w życiu omija.

    OdpowiedzUsuń
  10. taki kosmetyk to istna bajka !!! ciekawe jak pachnie w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tonie dawno odkryta przeze mnie marka:) Jestem zachwycona zapachami tych kosmetyków. Chwilowo mam tylko balsam do ciała, ale łażę do Bootsa i non stop się przy nich kręcę:)
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę możliwości osobistego wybierania :)
      Mam ochotę na kilka innych kosmetyków z tej serii, ale czekam na promocję :)

      Usuń
    2. Teraz jest na nie taka promocja, że można kupić 3 w cenie dwóch:)

      Usuń
  12. Zainteresował mnie swoją formułą :) Ja niestety nie miałam jeszcze do czynienia z tą marką :(


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę przekopać mój kufer z próbkami z podróży i hotelowymi zdobyczami, bo jestem niemal pewna, że widziałam ostatnio tę nazwę u siebie gdzieś w zbiorach..
    dam znać jak znajdę i podzielę się opinią jak będziesz ciekawa :)

    pozdrawiam cieplutko w tę mokrą zimnicę za oknem... ;)
    Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej marki... ale jak kiedyś dorwę się do Bootsa to wyniosę pół sklepu ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. To już wiem co kupić, jak będę w UK :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie mam dostępu do takich kosmetyków... Peeling wygląda bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielka szkoda, że nie można tych kosmetyków dostać w Polsce. Miałam dawno temu bardzo fajne masło do ciała z Sanctuary, którego zapach pamiętam do dziś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie się zastanawiam nad wypróbowaniem któregoś z produktów tej marki. Fajnie, że tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Tylko szukaj promocji (a nie brakuje ich w Boots) ;)

      Usuń
  19. Dzisiaj kupilam zel pod prysznic tej marki. W pierwszej lepszej aptece. ( pierwszej..w Irlandii) kosztowal 6 e ale za 250 mil. Zachecilo mnie opakowanie z napisem spa- pomyslalam ze jak spa to musi ladnie pachniec. Zel jes nawilzajacy z olekiem i drobinkami pachnie przepieknie, mycie sie nim to przyjemnosc. Napewno jeszcze cos tej firmy kupie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)