zakupy

Zakupy i nagroda od Kasi.

4/02/2013 Angelika K. Angelisiak 20 Comments

Witajcie :)
Jak Wam minęły święta? Pogoda sprawiła nam prawdziwego psikusa, nie tylko z okazji wczorajszego Prima Aprilis ;) Przyznaję, że dawno nie widziałam takiego śniegu. Ale przynajmniej dzieciaki mają frajdę :) Nie ukrywam, że ja też chętnie oddałam się wczoraj szaleństwom na śniegu ;) Trzeba było w końcu jakoś spalić kalorie po świątecznym obżarstwie ;)))

Tymczasem, przygotowałam krótki post o moich ostatnich zakupach i nie tylko... Miałam wprawdzie nałożyć sobie szlaban na nowe zakupy, ale... czasem żal nie skorzystać z okazji ;)


1. Yves Rocher
na zdjęciu brak tuszu do rzęs, który kupiłam na prośbę mamy. I tylko ze względu na ten tusz dokupiłam coś dla siebie (by skorzystać z rabatu i darmowej przesyłki).


Żel pod prysznic Ziarna kawy
Szampon-żel pod prysznic Wetiwer
Szampon przeciwłupieżowy
Prezent-niespodzianka - Mleczko ujędrniająco-napinające do biustu

próbka, Księga Urody

2. Zakupy w abc-uroda.com
To tylko część przesyłki, w tym gratis - Peeling do stóp Gracja. 
Oczyszczający płyn micelarny Eveline
Krem do rąk - spray - PALOMA
Drugą część przesyłki pokażę w późniejszym czasie ;) 



3. Moja pierwsza nagroda od Kasi (tak, tej od margaryny ;)) - za ciasto przygotowane w ramach jednego z tematów weekendowych - forma na ciasto Wilton.


A co u Was? Jakieś nowe przesyłki? A może szaleństwa zakupowe?




Zobacz także:

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten żel kawowy z YR, ciekawa też jestem jak się sprawdzi mleczko do biustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nagrody od Kasi :) Narobiłaś mi ochoty na zakupy w Biedronce...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawowy żel mnie kusi bardzo i pewnie wkrótce zakupię :)
    Gratuluję nagrody od Kasi :)
    U mnie również przesyłkowo z ostatniego tygodnia było :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy (i gratis) z YR :) Mnie kusi ich oferta stacjonarna, czyli przy dowolnym zakupie żel pod prysznic, zestaw 3 pudeł na pierdoły za zakup od 49zł i jeszcze jest fajny żel wyszczuplający z peelingiem w gratisie... ale chyba sobie jednak daruję... ;)
    A tej promocji z Biedronki (a w szczególności ich peelingów) nie mogę się już doczekać... Jeszcze te dwa dni bez peelingowania będę musiała przetrzymać... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zapas peelingów... nie dopuszczam, by ich zabrakło ;)

      Usuń
  5. Żel kawowy ma bardzo przyjemny zapach :) Już mi się skończył i niedługo będę musiała uzupełnić zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te żele z YR, aktualnie mam wersję z granatem - uwodzi zapachem ;)
    byłam dziś w Biedronce ale koszyczków nie widziałam...może to i lepiej dla mojego portfela ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszyczki będą dostępne dopiero od 15.04 :) Ale cena za 4 koszyki całkiem przystępna.

      Usuń
    2. no widzisz, dlatego ich nie widziałam ;))
      muszę w kalendarzu tę datę zapisać ;)

      Usuń
  7. Te pufy świetne :) I kawowy żel z YR, ach :)
    Wydaje mi się czy u Ciebie zmiany na blogu? Jakoś tak przestronnie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, co jakiś czas coś 'ulepszam', ale gruntowne zmiany wyglądu dopiero przede mną ;)

      Usuń
  8. gratki za wygraną :) Lubię kosmetyki YR , o! jakie fajne pufy w biedrze , musze tam zajrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam ochotę na te koszyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale duuuzo świetnych kosmetyków :) Muszę w końcu kupić ten żel YR kawowy, wszyscy go tak uwielbiają.... ale jakoś zazwyczaj jak po niego idę to wracam z moją ukochaną lawendą ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w ostatnim czasie poszalałam trochę i kupiłam całkiem sporo rzeczy, ale oferty biedronkowej chyba nie odpuszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Łaaa robię napad na Biedronę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. swiatne zakupki..a ile kosmetyków :) kochana ja zmieniłam adres bloga na poprzedni czyli www.gosia-makeup.blgospot.com jak masz ochote to zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że zakupy się udały :) Ciekawi mnie ten krem do rąk w postaci spray'u z Palomy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też lubię Yves Rocher.... gratuluję nagrody

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)