Bangla

Dogłębne nawilżenie i ukojenie suchej skóry...

5/17/2013 Angelika K. Angelisiak 22 Comments

Gdy w moje ręce wpadło Nawilżające Serum Odprężające, zastanawiałam się, czy faktycznie nawilża? Na jak długo? I na czym polega efekt odprężenia? Przekonałam się o tym niebawem...


Przypomnę, że moja cera jest mieszana: tłusta w strefie T, ze skłonnością do przesuszeń oraz podrażnień na policzkach i szyi.


Serum z serii Hydrativ Tołpy rzeczywiście bardzo dobrze nawilża skórę. Sprawia, że przestaje być napięta (to jest ten efekt odprężenia chyba?) i przynosi skórze ukojenie. Ponadto łagodzi wszelkie podrażnienia. Czyli spełnia swoje podstawowe funkcje :)

Konsystencja serum jest dość wodnista, przez to dość długo się wchłania. Trzeba więc odczekać ok. 5 minut i dopiero nałożyć krem. W międzyczasie odczujemy mało przyjemny efekt lepiącej się skóry. Ale na szczęście to mija wraz z nałożeniem kremu nawilżającego.

Czasami serum lubi się rolować na skórze. I o ile wieczorem wcale mi to nie przeszkadzało, o tyle w dzień niestety bywa to kłopotliwe. Zwłaszcza, jeśli chciałam użyć kremu BB w podkładzie. Musiałam wówczas zmyć całą twarz i zaczynać wszystko od nowa, pomijając serum.

Kilka słów o opakowaniu:

Serum zapakowane jest w kartonik. Podobnie, jak w przypadku większości opakowań Tołpy, z każdej strony, również wewnątrz, nadrukowano różne przydatne informacje.


W środku znajdziemy buteleczkę o pojemności 25 ml. Mimo niewielkich rozmiarów, wydajność serum oceniam bardzo dobrze. Zawartość nakładamy za pomocą pipetki. Zwykle wystarczy mi jedna większa kropla, by posmarować twarz i szyję. Sam sposób aplikacji oceniam, jako bardzo wygodny i higieniczny.


Nie jestem w stanie odpowiedzieć, czy skuszę ponowne opakowanie. Mam mieszane uczucia. Z jednej strony jestem zadowolona z działania - nawilżającego i odprężającego, ale przeszkadzają mi te jego drobne wady (uczucie lepkości na twarzy i rolowanie się). 

Gdzie kupić?
tołpa: dermo face, hydrativ, nawilżające serum odprężające
cena ok. 36 zł / 25 ml
BADANIA
zwiększa nawilżenie skóry średnio o 30% zaraz po zastosowaniu
utrzymuje zwiększone nawilżenie skóry do 24h
już po pierwszym użyciu łagodzi podrażnienia i przywraca uczucie komfortu
* badania aparaturowe i dermatologiczne na grupie 43 osób
SKŁADNIKI
torf tołpa.®, kompleks z kiełków pszenicy, drożdży i hialuronianu sodu, nawilżający kompleks naturalnych węglowodanów, betaina
***
Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.


Nie wpłynęło to jednak na moją opinię.


Zobacz także:

22 komentarze:

  1. U mnie serum powodowało rolowanie przez niecałe dwa tygodnie, później nie, tak jakby ta skóra sie oczyściła trudno powiedzie, tak czy owak mnie bardzo zachwyciło to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam lubię takie sera:) choć tego jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam go , z tołpy polubiłam tylko płyn micelarny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie miałam okazji używać micelka od Tołpy.

      Usuń
  4. Tego serum nie znam ale poznałam serum przywracające młodość skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ciekawy produkt..nie miałam i zachecasz mnie nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego serum - moim faworytem jest koncentrat z linii rosacal w identycznej buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego też jeszcze nie miałam, ale może kiedyś poznam :)

      Usuń
  7. Ja wypróbowałam dwa z nich i myślę że się skuszę w przyszłości pomimo drobnych niedoskonałości...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię to serum i z przyjemnością zakupię ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się ostatnie zdjęcie:) właśnie wypiłam butelkę wody mineralnej, więc wg tego co jest tam napisane zrobiłam sporo kroków ku lepszemu wyglądowi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny produkt ;) I lubię taką konsystencję w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lepkości bym nie zniosła... :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie to serum jest rewelacyjne. Od razu przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam to serum! Z pewnością kupię kolejną buteleczkę gdy mi się skończy.

    OdpowiedzUsuń
  14. te sera tołpy to fajny wynalazek, ja mam provivo, teraz jak goraco używam zamiast kremu bo lżejsze jest :)
    a na liście do zakupu mam wpisane to z serii rosacal :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)