Isana

Isana - żel pod prysznic Witaminy & Jogurt

5/09/2013 Angelika K. Angelisiak 16 Comments

Witajcie :)
W moim pierwszym denku zaprezentowałam Wam m.in. żel pod prysznic Isanyo zapachu Witaminy & Jogurt. Kupiłam go w Rossmannie, podczas jakiejś promocji, zaskakująco niskiej cenie: 2,99 zł. Nigdy wcześniej nie miałam z nimi kontaktu, więc nie wiedziałam, czego mogę się spodziewać. Wzięłam go z półki bez przekonania (nie mam zaufania do produktów marek własnych), ale przyznaję, że jeszcze nieraz do niego wrócę :)



Dlaczego?



Jestem zauroczona gęstą, prawdziwie kremową konsystencją oraz cudownym, owocowym, bardzo świeżym zapachem.
Wydajność nie jest wprawdzie mocną stroną tego żelu, ale powiedzmy sobie szczerze - przy tej cenie nie wymagam cudów ;)

Nie zauważyłam nawilżenia skóry, ale wysuszania też nie. Niemniej jednak balsam do ciała jest raczej wskazany (zwłaszcza, jeśli ktoś ma sucha skórę, jak ja). 
Żel pieni się dość dobrze, radzi sobie z brudem - nawet z rączkami i nóżkami dziecka, które właśnie wróciło z piaskownicy ;)

Opakowanie jest bardzo wygodne w użyciu i nie ma obaw - nie połamiecie sobie paznokci próbując otworzyć zatrzask ;) Nie ma tez problemu z wydobyciem żelu do samego końca.

Jestem zadowolona z tego żelu i na pewno kupię go jeszcze wiele razy.

Dla zainteresowanych - skład:


Znacie żele Isany? 
Możecie polecić inną wersję zapachową (niezbyt słodką, raczej orzeźwiającą)?


Zobacz także:

16 komentarzy:

  1. lubię ten żel ale jeszcze bardziej wersję Isany z olejkiem, ten o zapachu melona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeli pod prysznic jeszcze nie miałam z Isany, ale mam mydło w płynie właśnie o zapachu twojego żelu i uważam, to jeden z piękniejszych zapachów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam takiego, ale wygląda zachęcająco...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawiałam się nad nim i na melonem, na razie wygrał melon :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam ten żel ale zabrał mi go mój W ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aktualnie przerzuciłam się na Baleę, ale niegdyś Isana była moim ulubieńcem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam żel z Isany i wiem, że był całkiem niezły ale nie pamiętam już wersji zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam w sumie nigdy Isany.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tych żeli ale cena rzeczywiscie byla kusząca:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. opakowanie bardzo zachęcające i zapach (nazwa zapachu) nie używam issany, ale w tej cenie na pewno bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam żele pod prysznic :)
    Ale isany jeszcze nigdy nie słyszałam :p
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. a już myślałam, że jestem sama...mnie też nie przekonują jakoś kosmetyki własne sklepów...chociaż kilka Isanek się u mnei znajdzie ale to raczej prezenty niż zakupy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)