denko

Moje pierwsze denko - kwiecień 2013.

5/08/2013 Angelika K. Angelisiak 22 Comments

Długo zbierałam się do tego projektu. Głównie z braku miejsca na przechowywanie pustych opakowań. Ale zawzięłam się. Kupiłam koszyk, który stoi wysoko na półce i do którego odkładam moje denka. Mobilizuje mnie to do szybszego zużywania otwartych  kosmetyków :)
Nie przedłużając, oto one:


Dużo? Zapraszam na przegląd....




1. Mydło w płynie Isana, o zapachu oliwki, kupione w Rossmannie. Całkiem przyjemne, nie wysusza skóry. KUPIĘ ponownie.
2. Isana Żel pod prysznic Witaminy i Jogurt. Kupiony w Rossmannie w promocji za niecałe 3 zł. Całkiem przyjemny, ślicznie pachnie, nie wysusza skóry, ani dłoni (używałam go również, jako mydło do rąk). KUPIĘ ponownie.
3. Mydło w płynie Radox - kupione w aptece za ok. 4 zł. Strasznie wysuszało skórę dłoni. NIE KUPIĘ.


4. Peeling Sanctuary Spa - recenzja TUTAJ. KUPIĘ ponownie (nawet już zamówiłam).
5. Żel pod prysznic o zapachu kawy - mój ulubiony żel Yves Rocher, recenzja TUTAJ. KUPIĘ ponownie.
6. Biały Jeleń - płyn do higieny intymnej. Recenzja TUTAJ. Nie spowodował podrażnień, ale NIE WIEM, czy kupię ponownie.


7. Płyn pod prysznic i do kąpieli Prinzessin Sternenzauber - recenzja TUTAJKUPIĘ ponownie.
8. Palmolive Men żel pod prysznic mojego męża. Cudowny zapach, dobre właściwości myjące, nie wysusza skóry. KUPIĘ ponownie.



9. Ekspresowa Maseczka Regenerująca DOVE - jedna z lepszych maseczek na włosy, jakie miałam. Doskonale wygładza włosy, sprawia, że wyglądają zdrowo. Używałam jej w połączeniu z szamponem z tej samej serii oraz z innymi szamponami. KUPIĘ ponownie.
10. Gliss Kur Ultimate Repair, Natychmiastowa terapia włosów - rewelacyjna odżywka. Włosy po jej użyciu są odżywione, lśniące i dobrze nawilżone. KUPIĘ ponownie.



11. Pasta do zębów Colgate Max White w płynie - najlepsza pasta, jakiej kiedykolwiek używaliśmy. Trudno dostępna w okolicznych sklepach i niezbyt tania. KUPIĘ ponownie.
12. Pasta do zębów Elmex KIDS - Używałam jej do higieny jamy ustnej mojej córeczki. Niestety z czasem (zużyte 3 opakowania) przestała odpowiadać smakowo i właściwości chyba też już za słabe. NIE KUPIĘ.


13. Zmywacz BeBeauty z Biedronki - najgorszy koszmar wśród zmywaczy, recenzja TUTAJ.  NIE KUPIĘ.***
14. Podkład rozświetlający Wibo - recenzja TUTAJ.  Poczatkowo byłam nim zachwycona, z czasem poczułam, jak mnie zapycha. NIE KUPIĘ.***
15. Tusz Max Factor Eye Brightening, kupiłam w wyjątkowej promocji za ok. 22 zł. Początkowo był bardzo przyjemny w użyciu, bardzo lubiłam efekt błyszczenia rzęs. Bardzo szybko zaczął się kruszyć. NIE KUPIĘ.***
16. Mascara stymulująca wzrost rzęs Wibo - recenzja TUTAJ. Wprawdzie efektu wzrostu rzęs nie zauważyłam, ale to jedna z lepszych mascar jakie miałam. Jak widać mascara za 10 zł może być lepsza od tych markowych. KUPIĘ ponownie.***
*** 13,14,15 i 16 zdenkowałam dopiero teraz, bo robiłam porządki ;)



17. Peeling antycellulitowy 3w1 Tołpy - recenzja wkrótce. Przyjemny, lecz delikatny zdzierak. NIE WIEM, czy kupię ponownie.
18. Maska-peeling-żel 4w1 oczyszczająco-matująca Tołpy - recenzja wkrótce. Skutecznie oczyszcza i matuje cerę. KUPIĘ ponownie.
19. Maska-ekspres witalizująco-nawilżająca z serii Futuris 30+ Tołpy - recenzja wkrótce. Bardzo dogłębnie nawilża, wspaniale pachnie. KUPIĘ ponownie.
20. Termoaktywny duet. do stóp Marion Spa. Recenzja TUTAJ. Bardzo przyjemny zabieg (peeling + krem). KUPIĘ ponownie.


uffff.... to wszystko...
W maju mam plan, by dobrnąć co najmniej do 10 pozycji :) Powiem tylko, że zanosi się na to :) Na pewno będą to krem, balsam, żele, jakieś tusze... Zobaczymy, co jeszcze uda mi się zużyć :) Nie będę Was natomiast zanudzała powtórkami, tj. zużytymi i zaprezentowanymi już raz mydłami, żelami, pastami itp.

Pozdrawiam :*



Zobacz także:

22 komentarze:

  1. Widzę moi ulubieńcy w Twych progach :)

    Żel Jardins - uwielbiam! Maseczka Dove - jedna z najlepszych! Już kolejną zużywam! I serum Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i spore denko :) Zainteresowałaś mnie tym tuszem Growing Lashes, muszę poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego. Odżywka Dove mnie zainteresowała. Muszę poczytać o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię produkty wibo, ale tych akurat nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomimo,że opakowania są puste i tak ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore denko:) Kilka znam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam kilka tych produktów...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię przeglądać denka ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. super denko, chyba się skusze na ten duet do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie z denkiem też zawsze słabo :) Mam ten zmywacz do paznokci i strasznie wysusza :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój faworyt to maskara Wibo :) Zużyłam już nie jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Termoaktywny duet do stóp Marion bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapachy żeli pod prysznic z Isany :) A kawowy żel z YR będę używać w najbliższym czasie - ciekawe jak u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te żele pod prysznic z yves rocher cudownie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne duże denko ;) Żele pod prysznic YR bardzo lubię, kawę też, elmex stosuję wersję dla dorosłych, ale również zauważyłam ostatnio, że działanie jest jakieś nijakie, wcześniej tego nie zaobserwowałam, może coś zmieniło się, nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... Taka nijaka, jakby nic nie robiła....

      Usuń
  16. brawo za pierwsze denko :-)
    mnie ten projekt też mobilizuje do regularności ...
    miałam żel pod prysznic YR ziarna kawy, ale zapach nie do końca mnie przekonał ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia gustu ;)
      Mnie np. granat nie zachwycił.

      Usuń
  17. Znam Yves, Tołpę, Białego Jelenia i Isanę, i jeszcze tusz Wibo :)
    Całkiem spore denko :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)