lifestyle

Krótki wypoczynek... Zakopane

6/15/2013 Angelika K. Angelisiak 22 Comments

Witajcie!
Powinnam ten post opublikować co najmniej przedwczoraj, ale z braku czasu czynię to dopiero dziś ;)
Musicie mi wybaczyć, ale gdyby nie zmęczenie po wczorajszych i dzisiejszych wojażach, a w związku z tym wcześniejszy powrót do pokoju, na komputer nawet  bym nie spojrzała ;)


Po wielu trudach i licznych przygodach (związanych z pracą oraz autem) wreszcie udało nam się wyruszyć na kilka dni z domu. Ostatni urlop odnotowaliśmy 2 lata temu, więc ten wyjazd, choć nieco krótki, był przez nas bardzo długo wyczekiwany....
Tym samym przesyłam Wam pozdrowienia z centrum Zakopanego!
Jest pysznie! I przede wszystkim pięknie!!!


Po drodze do/z Doliny Kościeliskiej mijamy Bacówkę, gdzie można skosztować świeżo uwędzonych, prawdziwych oscypków z mleka owczego. Polecam Wam spróbować je choć raz, a już nigdy nie kupicie czegoś 'oscypkopodobnego' z Krupówek lub innych punktów sprzedaży :)



Zobacz także:

22 komentarze:

  1. oj w Zakopanem są piękne widoki ;D byłam wielokrotnie i pewnie nie raz jeszcze odwiedzę to miejsce ;D udanej dalszej części urlopu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne krajobrazy:) Miłego wypoczynku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojechałabym :) i zjada te pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zdjecia, pierwsze genialne :)

    no szkoda że żarełka nie zdążyliście obfocić ale pewnie gdybym sie tyle złaziła, to tez przy jedzeniu nie myślałabym o zdjeciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Zakopane. Niestety ostatnio byłam kilka lat temu i na razie nie zanosi się na kolejny wyjazd :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tam :)
    Nigdy nie byłam w Zakopcu :( Muszę to kiedyś nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jeździć w Tatry:) Też mi się marzą. Ale zawsze mi szkoda koni jak tam jestem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym teraz chciała być w Zakopanem i jeść te pyszności i zwiedzać te widoki ;)
    Udanego odpoczynku zyczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Narobiłaś mi smaka na wyjazd do Zakopanego (byłam tam raz dawno, danwo temu). A już ten oscypek to w ogóle mnie zachęcił - kocham ten smak :D Wypoczywaj i regeneruj siły! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ja kocham góry, zazdroszczę wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też pewnie nie zdążyłabym cyknąć fotek potrawom ;)
    fajnie że udało się Wam wyrwać choć na kilka dni, w dodatku w tak fajne miejsce (uwielbiam Tatry!)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię góralskie żarełko :D Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię góry, ale na lato zdecydowanie morze i plaża ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjęcia i wspaniałe widoki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten konik taki piękny, tylko oczka ma smutne :(

    OdpowiedzUsuń
  16. powiem tylko jedno - zazdroszcze!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę, zazdroszczę, zazdroszczę wyjazdu w góry! Ja siedzę w akademiku i uczę się na egzaminy! :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)