Bangla

Nabór testerek: Laktatory elektroniczne LOVI PROLACTIS

6/02/2013 Angelika K. Angelisiak 5 Comments

Witajcie! 
Czy są wśród Was przyszłe lub świeżo upieczone mamusie? Jeśli tak, to mam dla Was info...
W serwisie Bangla ruszył własnie nabór osób, do przetestowania nowych Dwufazowych laktatorów elektronicznych LOVI Prolactis. 
Dwufazowy laktator elektroniczny LOVI Prolactis to rekomendowane szpitalnie wsparcie w rozwiązywaniu problemów laktacyjnych. Odwzorowuje naturalny dwufazowy przebieg karmienia piersią, dzięki temu odciąga więcej mleka w krótszym czasie. Pierwsza faza ssania stymuluje wypływ pokarmu z piersi, druga zaś umożliwia bezbolesne, szybkie i skuteczne odciąganie pokarmu. Laktator LOVI Prolactis został przebadany we współpracy z polskimi szpitalami wśród kobiet karmiących piersią.
Cena tego laktatora oscyluje w granicach 360 - 420 zł, w zależności od sklepu. Dlatego tym bardziej warto się zgłosić :) 
A skorzystać może aż 20 osób! Dla każdej testerki przewidziano również miłą niespodziankę. 



Ponadto zapraszam na forum, gdzie wraz z innymi mamami dyskutujemy na temat: Jaki sposób karmienia uważasz za najlepszy dla dziecka? 

Zobacz także:

5 komentarzy:

  1. Ciekawe testy, ale ja już swoje dzieci odkarmiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj szkoda, ale niestety nie dla mnie;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, na pewno się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściary, którym się udało:) Ja ostatnio byłam na etapie poszukiwania laktatora elektrycznego. I jako, że Prolactis cieszy się ostatnio duża popularnością skusiłam się właśnie na niego. I bardzo się ciesze. Jest szybki, skuteczny. Dzięki dwom prędkościom pracy jest bardzo delikatny i nawet przy bardzo przepełnionych piersiach, odciąganie nie jest bolesne. A ponadto jest bardzo estetyczny, a dla mnie to bardzo duży plus. A i w zestawie jest torba dzięki czemu można go wygodnie przechowywać. Bez wielkiego kartonowego pudła czy walania się oddzielnie każdej części.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)