CredoPR

Pielęgnacja włosów z Hegronem

6/04/2013 Angelika K. Angelisiak 29 Comments

Witajcie!
Pewien czas temu otrzymałam przesyłkę od Credo PR, a w niej m.in. kosmetyki do pielęgnacji włosów marki Hegron. Długo zwlekałam z wystawieniem opinii, bo chciałam je bardzo dobrze poznać i ocenić efekty po dłuższym czasie stosowania.


Marka Hegron nie była mi obca, spotykałam ją nieraz w zakładzie fryzjerskim. Tym razem mogłam jednak wypróbować te kosmetyki w zaciszu domowym. W skład zestawu weszły:

Produkowany na bazie naturalnych składników, zawiera proteiny mleka i prowitaminę B5. Odbudowuje strukturę włosów. Włosy stają się miękkie, nabierają połysku, łatwo się rozczesują. Posiada przyjemny świeży aromat, jest łagodny i odpowiedni dla każdego rodzaju włosów. 
Pojemność: 500 ml
Profesjonalna maska z kompleksem witamin (А, В5, В6, Е, F, Н) do wszystkich rodzajów włosów. Dzięki bioflawonoidom i prowitaminie B5 posiada właściwości kojące, odżywia i nawilża skórę głowy. Zawiera witaminę E chroniącą włosy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.Receptura preparatu została wzbogacona silikonami oraz aktywnymi składnikami, które głęboko wnikają w strukturę włosów, przywracają witalność i widocznie poprawiają ich wygląd. Maska zapobiega elektryzowaniu się włosów oraz ułatwia ich rozczesywanie i układanie.
Efekt działania maski: odżywione i zdrowe włosy, miękkie, elastyczne i błyszczące. 
Pojemność: 500 ml
Profesjonalny produkt, który dzięki wysokiej zawartości alkoholu natychmiastowo odparowuje z włosów, co powoduje silne i natychmiastowe utrwalenie każdej fryzury. Może być stosowany zarówno na suche jak i mokre włosy. Jest łatwy do wyczesania i nie pozostawia na włosach białego nalotu jak lakiery. Przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów.
Pojemność: 75 ml 

Moja opinia:
Zacznę od produktu, którego użyłam jedynie w celach testowych, bo na co dzień nie stylizuję włosów.
Żel jest rzeczywiście niezwykle mocny i doskonale utrwala fryzurę, niczym lakier.  Jeśli nie użyjemy go zbyt wiele, nie sklei włosów.
Ogólnie nie mam do niego zastrzeżeń. Na pewno będę mogła niedługo znów z niego skorzystać, przy okazji imprezy rodzinnej. Opakowanie o poj. 75 ml jest w sam raz na moje skromne potrzeby i na pewno wystarczy mi na długo.

Do szamponu podchodziłam wielokrotnie. Butla - ogromna, z wielkim otworem, strasznie niewygodna w użytkowaniu. Zawsze wylewam na dłoń więcej szamponu, niż bym chciała. Konsystencja odpowiednia, niezbyt rzadka, barwa biała-perłowa. A zapach cudowny - migdałowy, bardzo delikatny. Szampon dobrze się pieni i bardzo dobrze myje włosy. Jest delikatny, nie powoduje łupieżu, nie wysusza włosów i nie plącze ich. Włosy po umyciu są miękkie i pachnące. Niestety świeżość w przypadku włosów przetłuszczających się u nasady, jest dość krótka i utrzymuje się max 2 dni. Przy włosach normalnych efekt jest nieco dłuższy. Jest to szampon do częstego stosowania, dla całej rodziny.

Maska, z serii produktów profesjonalnych, zamknięta jest w wielkim opakowaniu, idealnym w salonach fryzjerskich. W domu niestety sprawdza się średnio. Jest niewygodne w użytkowaniu, w dodatku konsystencja jest niezwykle rzadka i odżywka spływa mi między palcami, zanim zdążę ją nałożyć na włosy. Zapach ma dość przyjemny, utrzymuje się nawet po spłukaniu włosów wodą. Barwa biała, perłowa. Wydajność duża, ale głównie z powodu pojemności. A działanie? Nie było efektu wow, nic spektakularnego. Ot, wygładza włosy, sprawia, że są miękkie, łatwiej je rozczesać. Ale długofalowych efektów jakiegoś odżywienia, czy poprawy kondycji włosów niestety nie zauważyłam.

Ogólnie mówiąc, kosmetyki są wydajne, idealne do częstego stosowania dla osób, których włosy nie są zbyt wymagające. W salonach fryzjerskich sprawdzą się doskonale! Do maseczki na pewno nie wrócę. Natomiast szampon i żel są godne uwagi, ale nie powalają na kolana.

 Produkty marki Hegron , których wyłącznym importerem jest firma Tenex otrzymałam dzięki współpracy z Agencją CREDO PR
Fakt ten nie miał wpływu na moją ocenę.

Zobacz także:

29 komentarzy:

  1. mi się Hegron średnio kojarzy, nie wiem dlaczego ale jak widać Ty tez nie masz jakeigos super zdania o nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety... są raczej średnie...

      Usuń
  2. jak zobaczyłam opakowanie tej maski, to pomyślałam, że pewnie okaże sie rewelacyjna, szkoda, że tylko średnio wypadła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, też liczyłam na lepsze efekty.

      Usuń
  3. ja chcialabym wyprobowac odzywke hegrona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiście nie znam, ale widziałam na półce sklepowej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A już myślałam, że maska się sprawdzi... Szkoda :<
    Za to żel i ja miałam okazję testować. Świetny patent na bardzo mocne utrwalenie mojej niesfornej grzywki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zainteresowały mnie te produkty...

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam tą odżywkę kilka razy ale w wersji różowej

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam swojego czasu ich szampon, ale oddałam go mojemu W, a on niestety dostał po nim łupiezu ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. ja miałam maske czy odzwyke tej firmy i była doskonała.....gel spray lubie, jest mocny jendak czeste jego stosowanie grozi wypadaniem włosow

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam firmy ale jakoś nie marzę o tym by ją poznać..twój wpis mnie w tym upewnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro są do włosów niewymagających, to niestety nie są dla mnie. Ja mam włosy potrzebujące regeneracji, a do tego bardzo szybko przetłuszczające się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szampon jest świetny, a pozostałych produktów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szampon miałam, ale w innej wersji...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukam czegoś do utrwalania włosów, a nie napisałaś gdzie można kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, podczas zakupów nigdy nie zwracałam uwagi na produkty do utrwalania włosów. Ale popytałam i dowiedziałam się - żel w sprayu firmy Hegron można kupić w mniejszych sklepikach i większych drogeriach. Tylko trzeba popytać o dostępność...

      Usuń
  15. mam szampon, ale miodowy:)
    żel też mam, zużyłam już jedno opakowanie, a drugie używam od święta, bo strasznie wysusza mi włosy

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda że średnie, uwielbiam zapach migdałów

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jakoś niechętnie patrzę na produkty, które mogą zawitać bądź witają w salonach fryzjerskich. Niestety mam dość niesprawiedliwe spojrzenie na salony - bomby silikonowe - przez co i na produkty ; )
    Czyli nie ma czym się zachwycać, wracając do zrecenzowanych kosmetyków :) Kolejny kosmetyk na półce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego się nie zachwycam... Ale może ja zbyt wymagająca jestem? ;)

      Usuń
  18. nieraz widziałam ten żel w kioskach ruchu i założyłam że musi to być straszne paskudztwo... nie kupię raczej bo nie stylizuję włosów, zresztą unikam alkoholu w kosmetykach. ogolnie kosmetyki z salonow kosmetycznych to raczej same silikony, przynajmniej tak mi się kojarzą i nie zachęcają do zakupu.
    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie wolę zwykły lakier do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. produkty dostępne na rynku dość długo, szkoda że nie unowocześniają i nie ulepszają składu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)