BEST Image PR

Mały przerywnik, czyli o hipoalergicznym odplamiaczu Concertino Baby

7/30/2013 Angelika K. Angelisiak 5 Comments

Cześć!
Wiem, że wśród Was są mamy maluszków. Zapewne nieraz borykałyście się z problemem plam na ubrankach Waszych dzieci? Wielokrotnie zastanawiałam się, czym usunąć plamy, aby mimo wszystko preparat wybielający nie podrażnił delikatnej skóry maluszka. I stosowałam wiele produktów, ale te delikatne nie radziły sobie z plamami, a te silniejsze odbarwiały kolorowe ubranka. Dlatego cieszę się, że mogłam wypróbować CONCERTINO BABY White & Color - hipoalergiczny odplamiacz do odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików.




CONCERTINO BABY odplamiacz to pierwszy na rynku hipoalergiczny środek do wywabiania plam. Skutecznie usuwa zabrudzenia z każdego rodzaju tkanin białych i kolorowych. Dzięki łagodnej, pozbawionej kompozycji zapachowych recepturze może być stosowany do wywabiania plam z odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików. 
  • Nie zawiera fosforanów, parabenów ani kompozycji zapachowych
  • Praktyczny dozownik do bezpośredniej aplikacji na plamy

Odplamiacze CONCERTINO BABY znaleźć można w sieciach i dobrych sklepach detalicznych, a takze w sklepie online Concertino Baby. Pojemność 500 ml to koszt ok. 11,99 zł. 

Moja opinia - pozytywna.
Odplamiacz znajduje się w wygodnym spryskiwaczu.  Dzięki niemu preparat jest bardzo wydajny, bo nie musimy wylewać całej nakrętki na ubranie. 
W kontakcie z tkaniną nie wybiela jej, ale pomaga usunąć plamę. Zaplamione ubranka mojej córki po upraniu ich, jak zwykle, nie mają śladu po zabrudzeniach, ani też jakichkolwiek śladów wskazujących na użycie odplamiacza. To ogromna zaleta.
Używałam już wielu odplamiaczy i żaden nie był tak delikatny dla ubrań, a także dla skóry mojej dłoni, która przypadkiem została spryskana. Ale mimo wszystko radzę zamknąć go w dobrze strzeżonej szafce przed ciekawskimi pociechami ;)



Fakt otrzymania produktów do testów nie wpłynął na moją opinię.

Zobacz także:

5 komentarzy:

  1. muszę spróbować, bo właśnie moja Zosia jest na etapie soczków, zupek i plamy są wszędzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam nigdy tego typu odplamiacza, ale myślę, że mógłby się przydać w każdym domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego produktu, ale widzę że spisuję się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i ja. Spisuje się genialnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)