Original Source

Żel Original Source - Mango&Macadamia

7/19/2013 Angelika K. Angelisiak 27 Comments

Witajcie :)
Żeli OS nie trzeba chyba nikomu przedstawiać? Niedawno i ja stałam się ich posiadaczką. Niezwykle gęste o intensywnym zapachu... Wiele osób nie potrafi przejść obok nich obojętnie....



Zapach - to on w głównej mierze decyduje, czy chcemy kupić dany kosmetyk do kąpieli. Żel Malina&Wanilia zaskoczył mnie swoją słodyczą! Niestety mdlącą słodyczą. Niemniej jednak ucieszyła się z niego moja siostrzyczka cioteczna, której go oddałam.

Natomiast Mango&Macadamia... hmm... Spodziewałam się większego WOW. Soczystego, świeżego zapachu. Mam w domu inne kosmetyki o zapachu mango (żel Balea, o którym wspomniałam TUTAJ oraz peeling z Boots, o którym napiszę niedługo). Każdy z nich, włączając w to żel OS, pachnie inaczej! Ale tylko OS znacząco odstaje. Może to sprawka orzechów macadamia? ;) Spodziewałam się zapachu mocno owocowego, a otrzymałam.... niezwykle kremowy, subtelny...  Ale przyjemny.

Konsystencja żelu jest baaardzo gęsta. Ale ie ma problemu z wydobyciem go z butelki. Dobrze się pieni, jest niezwykle wydajny! Skóra po umyciu nie jest wysuszona, a wręcz przeciwnie. Jest przyjemna w dotyku, nawilżona.

Opakowanie należy do bardzo wygodnych. Poręczna butelka z nakrętką, na której można postawić żel. Zatrzask łatwy w użyciu. I coś, co nie jest spotykane w nowych wersjach żelu - niekapek! Bardzo przydatna rzecz. Aby żel z butelki wypłynął, należy nacisnąć butelkę. Taki patent mogliby wprowadzić we wszystkich tego typu butelkach ;)

Niestety w nowych opakowaniach żelu zrezygnowano z niekapka, ale jest na to sposób:

Podsumowując:
Bardzo przyjemny żel w atrakcyjnej cenie (zwłaszcza, jeśli trafimy na promocję w Biedronce i zakupimy 2-pak za 10,99 zł). Ale jestem chyba jedną z niewielu osób, które nie zapałały do nich bezgraniczną miłością. Według mnie są przyjemne, ale nie na tyle, by zdradzić dla nich inne kosmetyki kąpielowe. Niemniej jednak kuszą mnie inne zapachy (m.in. Lime) i z pewnością się w nie zaopatrzę przy okazji jakieś promocji...

A co Wy myślicie o tych żelach?

Zobacz także:

27 komentarzy:

  1. nie miałam więć nie powiem czy kocham czy mam je gdzies :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, też spodziewałam się soczystego zapachu... wkrótce jego recenzja będzie i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam żele OS :) Prawie każdy z nich pięknie pachnie ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam je ostatnio w Biedronce i się nie skusiłam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam w tym tygodniu ale jeszcze nie zabrałam się za niego

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam i w sumie jakoś specjalnie mnie nie kuszą ;) wąchałam pare i tylo dwa mi się spodobały zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam. Planuję mieć kiedyś :) ale jesli nie ma promocji to wychodzi drogo za 250 ml. Planuję zakup ale pewenie na razie niee, bo mam dwa żele z Isany i jeden z Kamilla :P teraz chyba OS jest w przecenie w Realu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie powiem, ile mam w tej chwili żeli (tych w użyciu i tych jeszcze zamkniętych) ;) Ale jest tego zbyt wiele. A ostatnio kupiłam kolejny, z Isany, za 2,99 zł... Musiałam :D

      Usuń
  8. Bardzo lubimy te żele, ten wariant zapachowy znamy i jest jednym z ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię te żele, ostatnio miałam Malina&Wanilia z OS i rzeczywiście mdlący zapach, dobrze,że miałam tylko próbkę ;) Z tych żeli lubię miętkę i limonkę, takie odświeżające na lato w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam własnie ochotę na limonkę, ale zaczekam z zakupem...

      Usuń
  10. nie mialam ale musze wyprobowac :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam żadnego do tej pory, ale jakoś mnie już przestał kusić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze tych żeli :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za tymi żelami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam okazję zaprzyjaźnić się już z tym małym cudem:)
    Godny polecenia! Sprawia, że czy prysznic czy kąpiel stają się od razu przyjemniejsze :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię te żele, ale nie darzę ich miłością bezgraniczną:) Żel jak żel:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam i bardzo lubię jego zapach -kojarzy mi się z ukochaną gumą do żucia - Donald, która pamiętam z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Donald? Zapach kojarzę i to bardzo, ale moim zdaniem nie ma nic wspólnego akurat z tym żelem ;)

      Usuń
  17. Mnie jakoś te żele nie przekonują;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam jeszcze żelów OS ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Polubiłam tę wersję. Szkoda, że nie mogę jej nigdzie dostać ... ale jak tyko zobaczę to zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie są w Biedronie ale jeszcze ich nie kupiłam nigdy i jakoś mi się nie spieszy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)