Bangla

Przegląd sierpnia cz.2 - przesyłka od Bangli. Dużo nowości!!

8/16/2013 Angelika K. Angelisiak 47 Comments

Witajcie!
Nie będę Was dłużej trzymała w niepewności i zdradzę od razu zawartość paczuszki, jaką dostałam od portalu Bangla. Oto ona:



Tusz do rzęs to jeden z niewielu kosmetyków kolorowych, które MUSZĘ mieć. Dlatego cieszy mnie, że będę mogła poznać kilka nowych, nieznanych mi mascar, ocenić je i porównać. Po przetestowaniu wszystkich na blogu pojawi się post porównawczy: Pojedynek gigantów - tusze do rzęs.

Do testów otrzymałam: Bourjois Beauty Full Volume Mascara, Astor Big&Beautiful Play it Big, Heidi, Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara Smoky Eyes, Wibo Dolls Lash Ultra Volume, Rimmel Extra Super Lash Curved Brush, Miss Sporty Studio Lash Instant Volume, L'oreal False Lash Telecsopic.

IsaDora to zupełnie nowa marka w mojej kosmetyczce. Mam okazję poznać lakier do paznokci z serii Wonder Nail (odcień 759 Atlantis) oraz Błyszczyk witaminowy (Multi Witamin gloss) w kolorze 01 Almond.

Natomiast całą resztę otrzymałam od Bangli za to, że... byłam grzeczna :) Miłe prawda?
Nie są to testy, ale i tak po zapoznaniu się z produktami napiszę Wam, co warto kupić, a czego ewentualnie nie ;)

Zawartość paczuszki: Dr Irena Eris, Cleanology, Krem do mycia twarzy, Dermika Pure, Łagodny płyn micelarny z różą, Dr Irena Eris, VitaCeris, Serum redukujące pory Pore Minimizer, Avene, Cold Cream, Krem do rąk, Maybelline, Dream Fresh BB, 8in1, Olay, BB Krem Complete z dodatkiem podkładu Max Factor, Bourjois, Healthy Balance, Prasowany puder wyrównujący cerę 10h, Essence Quattro Eyeshadow nr 12, Rimmel, Moisture Renew Lipstick, nr 150, Miss Sporty, Perfect Colour Lipstick, nr 50.


Jak Wam się podoba moja paczuszka? Jest w niej coś, co Was szczególnie zainteresowało???

***
Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.


PS. Chyba Was już nie dziwi to, że jestem uzależniona od banglowania? :):):)

Zobacz także:

47 komentarzy:

  1. Ile wspaniałych kosmetyków :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczucha. Miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niezła paczka, na pewno znalazłabym coś tam dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serum redukujące pory mnie mocno interesuje. Testuj i pisz co i jak :D
    Piękna paczucha *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko mnie ciekawi bo nic stąd chyba nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę kosmetyków :) Są świetne! Mnie najbardziej interesuje lakier ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne produkty! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna przesyłka szczególnie tusze super, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super paczkę dostałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuuu la la!
    Zazdroszczę!
    Piękna paka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie byłam aż taka grzeczna jak Ty :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Paczucha genialna!!
    Obstawiam podium tuszy, MNY, Burżujka i Telescopic /chyba że któryś wyprze Wibo/
    Ciekawe czy się dużo pomylę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. uuuu...na bogato:D widać, że byłaś grzeczna:P

    OdpowiedzUsuń
  14. wow... jest czego pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ale świetna paczka :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojaaaa... ale paka!!....
    mega totalnie!

    Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zapas tuszy na kilka lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie... Ale na rok na pewno ;)
      Tusze mają swój termin ważności (o ile wcześniej nie wyschną), większość tylko 6 miesięcy od otwarcia, kilka z nich aż 12 mcy.

      Usuń
  18. o jej ile dobroooci ;D Zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. o mamuniuuuuu !!!!!
    no pozbierać się od wczoraj nie mogę jak pierwszy raz zobaczyłam tą przesyłkę :)

    lata spędzisz na testowaniu tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudowności, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kosmetyki przysłaniają kobietom cały świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale paka ! Super kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że Ty też należysz do tych grzeczniejszych :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Paczuszka godna pozazdroszczenia :D Mam ten żółty tusz od Maybelline i paletkę od Essence i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale bylas grzeczna kochana niesamowicie :)
    milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciężko się tam dostać. Jak Ty tyle tuszów zużyjesz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, dam radę :) Na pewno się nie zmarnują :)

      Usuń
  27. super paka! ;) czekam na recki tuszów. mam ten żółty i strasznie polubiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. ilość tych tuszy mnie przeraża ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże jakie cudeńka! Ta ilość tuszy jest porażająca:)
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  30. zbieram szczękę z podłogi - jakie fajne kosmetyki :-)
    masz teraz co testować
    sporo mnie zaciekawiło ale chyba najbardziej ten krem do mycia twarzy

    OdpowiedzUsuń
  31. Łooo... to widać kto był najgrzeczniejszy! :D Bardzo mnie ciekawi, który tusz wygra Twoje porównanie. Ja do tej pory nie znalazłam swojego ideału.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)