denko

Denko sierpniowe

9/08/2013 Angelika K. Angelisiak 22 Comments

Witajcie,
bez zbędnego gadania, zapraszam na sierpniowe denko. Mam lekkie opóźnienie, ale po prostu nie wyrobiłam się z tym wcześniej.

Tym razem kosmetyki podzieliłam na trzy części...

Kosmetyki, których NIE KUPIĘ ponownie: 

1. Joanna, Szampon do włosów Argan Oil, recenzja wkrótce. Zwyklaczek, bardzo przyjemnie pachnie, ale niczym nie różni się od większości szamponów. Nie plącze włosów, ale nie zapobiega ich przetłuszczaniu. Mało wydajny.
2. Biały Jeleń, Hipoalergiczny żel pod prysznic naturalny, RECENZJA. Choć krzywdy nie robi, to przyjemności też nie sprawia. Mimo wszystko, nie mam ochotę na powtórkę.
3. Hegron, Szampon migdałowy, RECENZJA. Zmęczyłam go (dosłownie) i nie mam ochoty na powtórkę, choć pachnie przepięknie! Niestety odświeża włosy na zbyt krótko.
4. Anna Lotan, Premium BB Cream, miniprodukt/próbka, RECENZJA. Bardzo wydajny, lekki i przyjemny w użyciu, ale..... Podkreśla skórki, nietrwały, nie kryje niedoskonałości.

Kosmetyki, które BYĆ MOŻE kupię...

5. Marion Spa, Odżywczo-łagodząca maseczka z białą glinką, RECENZJA.
6. Signal Kids, Pasta do zębów dla dzieci, 2-6 lat. Przyjemna pasta o smaku truskawkowym. Skuteczność oceniam całkiem nieźle, jest dobrą alternatywą dla wielu drogich past.
7. Tutti Frutti, Cukrowy peeling do ciała, Wiśnia&Porzeczka. Tu mam problem, bo z jednej strony, zapach mnie zniewolił, konsystencja jest zbita, idealna, to jednak czegoś mi w nim brakuje... Nie złuszcza tak mocno, jak się tego spodziewałam, chyba jednak wolę jego wersję butelkową. Ale mimo to, nie skreślam go. Od czasu do czasu po niego sięgnę.
8. American Crew Classic, Męski pielęgnujący żel pod prysznic, miniprodukt z Glossy Box Man. Bardzo przyjemnie pachnie, dobrze się pieni, spełnia funkcję myjącą. Ogólnie mąż był zadowolony, ja też :) Ale cena 49 zł za 450 ml jest zbyt wygórowana. Zaczekamy na promocję :)
9. Lovely, Mascara False Lashes, RECENZJA. Początkowo byłam z niej średnio zadowolona, z czasem polubiłam. Nie sklejała rzęs, a gdy wyschła troszkę, było łatwiej jej używać.
10. Bingo Spa, Kolagenowa śmietanka pod prysznic, RECENZJA. Przyjemna, pachnąca kremowo. Miła alternatywa dla zapachów owocowych. Gdyby nie to opakowanie, byłabym bardziej zadowolona.

I na koniec, kosmetyki, które KUPIĘ NA PEWNO:

11. Avon, Męski żel pod prysznic Centre Action. Bardzo przyjemny, orzeźwiający zapach. Mąż nie ma zastrzeżeń.
12. Nivea, Nawilżający żel do golenia. Przyjemnie pachnie, dobrze się pieni, nie powoduje podrażnień. Jeden z lepszych żeli do golenia dla mężczyzn.
13. Nivea Invisible for Black&White, Clear (różowy), na zdjęciu mini opakowanie (tak, tak, są takie). To zdecydowanie najlepszy antyperspirant, jakiego kiedykolwiek używałam. Skuteczny, nie pozostawia plam. I bardzo przyjemnie pachnie.
14. Dove, Intense Repair, Szampon do włosów, miniprodukt. Jeden z lepszych szamponów, jakich miałam okazję używać. Regeneruje i nawilża suche, zniszczone włosy. Cudownie pachnie i jest bardzo wydajny. Zużyłam już kilka opakowań.
15. Isana, Żel pod prysznic Witaminy &Jogurt, RECENZJA. Nie wiem, które to już opakowanie. Ostatnio nawet przelałam go do pojemnika na mydło, gdy to się skończyło i sprawdziło się w tej roli doskonale. Mąż stwierdził, że dawno nie mieliśmy tak długo pachnącego na skórze mydła :)
16. Świt Pharma, Prestige Cosmetics, Active Lifting Kolagenowe płatki pod oczy, RECENZJA. Bardzo przyjemne, choć drogie. Ale warto kupić.
17. Colgate, Max Fresh Night, Pasta do zębów. Przyjemna, skuteczna, bardzo miętowa pasta., nie tylko na noc.
18. Barwa, Antybakteryjny krem matujący, próbki. Jestem bardzo zaskoczona jego skutecznością działania. Wystarczyły zaledwie 2 próbki (4 użycia), by pozbyć się większości wyprysków. Te istniejące zostały zasuszone, wszelkie zmiany złagodzone, a po zaskórnikach nie ma śladu. Na pewno warto kupić pełnowartościowe opakowanie.

19. Na zdjęciu brak, bo zapomniałam się i wyrzuciłam opakowanie po płatkach kolagenowych Beauty Face z ekstraktem z ogórka. A pisałam o nich TUTAJ. Ale kupiłam już kolejne :)

Jak Wam się podobają moje zużycia? Znacie te produkty?

Zobacz także:

22 komentarze:

  1. pastę do zębów colgate używam od dłuższego czasu i bardzo lubię :) Żele Isany również mi odpowiadają. Szampon Hegron miałam miodowy i był nawet ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja ten szampon Hegronu migdałowy bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szamponu z Hegronu też nie kupię. NEVER!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie ten tusz z lovely za szybko wysechł ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam żel z Isany i też lubiłam i wersję butelkową peelingu tutti frutti i lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nieźle! Gratuluję denka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę kupić jakiś żel pod prysznic z Isany, dużo dobrego o nich czytam.

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak też zdenkowałam tą pastę do zębów Colgate, jest na prawdę dobra i też kupię ją ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. żel z isany i jego zapach wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam peeling Tutti Frutti :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore denko- gratuluję :) Ten krem siarkowy kusi mnie od dłuższego czasu i chyba w końcu go kupię, bo lato się kończy, a co za tym idzie- stan mojej cery będzie się pogarszał.
    No i super pomysł, żeby pogrupować w ten sposób kosmetyki. Jeśli pozwolisz, to w przyszłym miesiącu odgapię od Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja lubię Hipoalergiczny żel pod prysznic naturalny Biały Jeleń. No i Nivea Invisible for Black&White to też dla mnie hit.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję denka, tez miałam ten płyn z jelenia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeśli chodzi o tutti frutti mam dokładnie tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ales tego uzbierała! gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. męski żel Nivea uwielbiam stosować do golenia swoich nóg :D mam bzika na punkcie męskich zapachów!

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam tylko Jelenia z tych kosmetyków, i też go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  18. i ja bardzo lubię te żele do ciała Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję zużyć:)
    podoba mi się pomysł pogrupowania kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  20. peeling Farmony jest całkiem okej :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)