IsaDora

IsaDora Wonder Nail - 759 Atlantis

9/10/2013 Angelika K. Angelisiak 23 Comments

Witajcie :)
Dzisiaj coś dla lakieromaniaczek, mianowicie o Supertrwałym i szybkoschnącym lakierze Wonder Nail od IsaDory.


Kolorek, jaki otrzymałam, to 759 Atlantis. Jest to odcień z wiosenno-letniej kolekcji Trendy Color "Aquatic".

"Ekstra długotrwały i szybkoschnący lakier do paznokci, z szerokim pędzelkiem. Zachowuje swój blask przez długi czas i występuje w wielu pięknych kolorach. Każdy włos pędzelka jest tak ukształtowany żeby nie pozostawiać smug podczas malowania." 
Zacznijmy od pędzelka, który zaskoczył mnie swoją wielkością, a właściwie szerokością. Trzeba się do niego przyzwyczaić, zwłaszcza malując mniejsze paznokcie u stóp, ale mimo to szybko można się przekonać, jak bardzo jest on wygodny w użyciu.

Lakier jest nieperfumowany i testowany klinicznie. Poniżej załączam zdjęcie składu, niestety dotarł on do mnie w takich stanie, jak widać, część druku niestety się wytarła.


Przejdźmy do konkretów.
Trwałość na paznokciach typowej pani domu (łącznie ze zmywaniem, sprzątaniem, gotowaniem, bez rękawiczek oczywiście), jest raczej słaba. Już następnego dnia po pomalowaniu paznokci, końcówki zaczęły się wycierać, a a lakier z jednego paznokcia odprysnął. Innym razem odpryski były na innych paznokciach. No ale nie używam żadnych baz, ani top coatów.

Jedna warstwa nie kryje wcale. Ale niestety nawet 2 warstwy nie kryją paznokci doskonale i jest to widoczne szczególnie na tych paznokciach, które mają jakiekolwiek bruzdy lub nierówności. Dopiero trzecia mnie usatysfakcjonowała.
Za to efekt na paznokciach prześliczny. Gładka tafla i wysoki połysk, czyli tak, jak lubię.

Ogromnym plusem jest fakt, że lakier schnie błyskawicznie. Już po kilku minutach od nałożenia warstwy, można nakładać kolejną. Nawet druga lub trzecia warstwa schnie błyskawicznie, nie zauważyłam odgnieceń od włosów czy poduszki (a paznokcie zwykle maluję wieczorem).
Ze zmywaniem lakieru problemów nie było, dodatkowo nie zauważyłam przebarwień płytki.

Cena: 32,90 zł / 6 ml (Douglas)
Gdyby nie wysoka cena, kupiłabym kilka innych kolorów.

Jak Wam się podoba? Może znacie te lakiery?



Zobacz także:

23 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor, szkoda, że tak krótko się utrzymuje na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie miałam lakierów IsaDory, ale ten kolor jest prześliczny. Szkoda tylko, że trzeba nałożyć trzy warstwy. W sumie dla takiego koloru mogłabym się poświęcić, gdyby trwałość była bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że szybko schnie, jednak krótka trwałość go u mnie dyskwalifikuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor śliczny ale ta cena za taką trwałość i 3 warstwy, nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor, ale jak dla mnie cena kosmos ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm. kolor jest niesamowity ;P ale u mnie na paznokciach maksymalnie 2 warstwy, więc odpada ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor! Taki hm.. głęboki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolorek, idealny na lato ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiamy takie kolorki, śliczne pazury:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ładny ale szkoda ze taki nietrwały

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda że mało trwały bo kolor super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie posiadam żadnego lakieru owej marki. A Twój ma prześliczny odcień - zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak, cena za wysoka niestety, ale lakiery całkiem fajne :>

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek robi wrażenie, cena też hehe;)szkoda, że tak szybko się niszczy na paznokciach..

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolorek. Uwielbiam takie ale cena mnie przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolorek :) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor! Uwielbiam takie turkusy :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)