Marion

Marion SPA - Maseczka z białej glinki z ekstraktem z soi

9/07/2013 Angelika K. Angelisiak 10 Comments

Witajcie,
dzisiaj nieco Odżywczo-łagodzącej maseczce z białej glinki w saszetce jednorazowej od Marion.


Info od producenta:
Unikalne połączenie naturalnej glinki i organicznego ekstraktu:
  • Glinka biała -  bogata w mikroelementy, sole mineralne oraz aluminium. Koi, łagodzi podrażnienia, odżywia i wygładza skórę oraz poprawia mikrokrążenie skórne.
  • Ekstrakt z soi - bogaty w węglowodany i proteiny, dzięki którym skóra jest bardziej nawilżona, elastyczna i zregenerowana. Stymuluje fibroblasty do syntezy kolagenu i elastyny.
  • Alantoina - działa regenerująco, przyspiesza odnowę i ułatwia gojenie uszkodzonego naskórka. Silnie nawilża i łagodzi skórę.
GLINKA W 100% NATURALNA. PRODUKT BEZZAPACHOWY.

i zbliżenie składu z opakowania:


Saszetka o pojemności 6,5 g z powodzeniem wystarczy na jednorazowe użycie.
Konsystencja maseczki jest gęsta, kremowa, w kolorze brudnej bieli.


Idealnie rozprowadza się po twarzy. Dobrze się również zmywa (polecam użycie w tym celu zwilżonych wodą płatków kosmetycznych), nie tworzy bowiem na skórze skorupy.
Skóra po aplikacji jest nawilżona, odświeżona, a jakiekolwiek podrażnienia zostały złagodzone. I co bardzo istotne, nie powoduje podrażnień.


Ogólnie oceniam tę maseczkę dość dobrze. Warto się na nią skusić. I z chęcią do niej wrócę. Mam to szczęście, że w okolicy są aż dwa doskonale wyposażone sklepy, w których znajdę produkty Marion :)

 Fakt otrzymania produktów nie wpłynął na moją opinię.

Zobacz także:

10 komentarzy:

  1. miałam i jakoś mnie nie zachwyciła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię białą glinkę w maseczkach. Obecnie sama sobie robię maseczkę mieszając białą glinkę, wodę i olejek arganowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie o te produkty jest ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest sklep z kosmetykami marion zapytam o maseczke

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa, czy w Drogeriach Sekret Urody znajdę ją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tej nie miałam ale uwielbiam białą glinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze wypróbować, bo tej jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biała glinka bardzo dobrze działa na moją skórę, lubię maseczki z jej zawartością.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)