DDD

Dzień Darmowej Dostawy, czyli szaleństwo zakupowe :)

11/28/2013 Angelika K. Angelisiak 14 Comments

Cześć.
Nie jest tez tajemnicą, że dni darmowej wysyłki cieszą się powodzeniem przez cały rok. Sama często z nich korzystam, bo po prostu nie lubię przepłacać. Od kilku lat na przełomie listopada i grudnia możemy cieszyć się darmową dostawą w wielu polskich sklepach internetowych. 
W tym roku Dzień Darmowej Dostawy wypada 2 grudnia i nie ukrywam, że (już po raz trzeci) zamierzam skorzystać. Dlaczego? Bo to doskonała okazja do zrobienia zakupów (również tych niewielkich), bez ponoszenia często zbyt wysokich kosztów transportu. 

źródło: mem stworzony przeze mnie w aplikacji konkursu Astor - dał mi wygraną dzienną ;)

Ideą DDD jest to, że "sklepy uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości, sposobu płatności i metody dostawy".
W zeszłym roku, na prośbę wielu sklepów, wprowadzono próg minimalnego zamówienia na poziomie 20 zł, co moim zdaniem było bardzo dobrym posunięciem, gdyż sklepy unikały zbędnych kosztów (np. zamówienie o wartości 5 zł wysyłane kurierem i to za pobraniem - gdzie tu logika i zarobek - prawda?). Pamiętajmy, że dla nas jest to możliwość zrobienia nieco tańszych zakupów, ale sklepy nie robią tego charytatywnie. Jest to wprawdzie to forma reklamy, ale jej celem sjest osiągnięcie przez sklep zysków. Dlatego nie naciągajmy ich niepotrzebnie i róbmy przemyślane zakupy :) 

 A co kupuję? :) 

Zwykle art. spożywcze (przyprawy, kawa, produkty niespotykane w sklepach), ubrania, zabawki, książki. No i kosmetyki ;))) W miniony weekend sklep Hean.pl organizował taką akcję i kiedyś raz z podobnej skorzystałam. W sklepie Tchibo.pl jest ona powtarzana nawet kilka razy w miesiącu i nie ukrywam, korzystam co jakiś czas z przecen i darmowej wysyłki. Nie kupuję tam niczego w cenach regularnych, bo... jest zbyt drogo wg mnie. 
A ostatnio sklep AleDobre.pl również zaszczycił nas taką promocją. To istny RAJ! dla smakoszy, kucharzy i cukierników. Przyprawy, akcesoria kuchenne i masa mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów. Nie biorą oni udziału w DDD, ale będzie tam ich "bliźniak", czyli sklep MniamMniam.com Zwróćcie na niego uwagę, bo warto.

Z delikatesów na pewno zajrzę do Krainy Kawy (wspólny koszyk z Krainą Herbaty i Krainą Ziół) - mają fantastyczną w smaku kawę Amaretto, Orzechowo-śmietankową, a do tego syropy, no i mnóstwo innych smakołyków. Inne sklepy dopiero poznaję. Ale już na kilka z nich zwróciłam uwagę i zamierzam przyjrzeć się bliżej przez kilka najbliższych dni.

Książki to kolejne artykuły, które chętnie kupuję. W Weltbild kupuję od wielu lat. Znak.com nie trzeba chyba nikomu przedstawiać? (Ciekawe, czy kody rabatowe też będą działały w tym dniu? ;D)
Sklepi Infor to kolejne na mojej liście zakupów miejsce. Księgowi nie mają lekko, nawet Ci bezrobotni, jeśli chcą być na bieżąco z przepisami ;) 

I wreszcie kosmetyki :) Tych nie zamierzam kupować zbyt wiele. Nie będę szaleć, bo nie mam takiej potrzeby. Zauważyłam jednak wiele sklepów z kosmetykami naturalnymi i zamierzam się im przyjrzeć (np. Orientana, Sylveco, Iwos, Gaj Oliwny, Saluterra i inne). Nie zabraknie też Yves Rocher, Tołpy, przeróżnych drogerii, mydlarni, sklepów ze świecami (np. Goodies).

Mam też w planach kupić prezenty świąteczne, ale narazie obmyślam koncepcję. By nie było zbyt banalnie.

Dajcie znać, czy korzystacie z tej promocji? Może jest sklep, który szczególnie polecacie?

Macie jeszcze kilka dni na przejrzenie i odnalezienie Waszych ulubionych sklepów (listy sklepów są na bieżąco aktualizowane) oraz zrobienie listy zakupów.... Przyjemnego buszowania Wam życzę :)


* Niniejszy post nie jest sponsorowany. Jest luźną pogadanką na temat ddd ;)

Zobacz także:

14 komentarzy:

  1. ja na pewno chcę kupić pędzel do podkładu i kresek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super akcje, korzystne dla sklepów oraz dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł z darmową dostawą, ale ja i tak póki co nie kupuję przez internet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nigdy nie skorzystałam z dnia darmowej dostawy, muszę przejrzeć jakie sklepy włączyły się w akcje i w końcu coś zamówić tego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo , jak fajnie , ale nie wiem czy coś kupię bo w tym miesiącu moje kosmetyczne wydatki były dość wysokie xd

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na pewno zrobie napad na minti, może yr :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie szalałam w Rossmannie, więc na DDD zostało :) Planuję kupić trochę kosemtyków tylko jeszcze ciągle nie ustaliłam jakich :) no i moze jakiś prezenty, głównie cos dla męża, ale pojęcia nie mam co ty by mogło być na razie :) Muszę też znaleźć dwustronną dużą tablicę z magnesami dla córci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba mam ostatnio zbyt dużo zapasów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam o takim dniu :) Dzięki za informację, muszę popatrzeć co tam fajnego mają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z ciekawości na pewno zerknę i ja do kilku sklepów i się "rozejrzę" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To bardzo fajna promocja, może skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super akcja :) Na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze, widzę, że zwróciłyśmy uwagę na podobne sklepy :D Ja jeszcze moge polecić sklep Golden Rose, nie pisałam o nim w piście, bo nie planuję robić tak zakupów, ale może ktoś lubi tę markę. Ja rok temu kupiłam tam tusze do rzęs i cienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie :) Też nie planuję robić zakupów w GR, chwilowo nie potrzebuję kolorówki :)
      Za to zajrzałam do http://www.aptekagemini.pl/ i przepadłam. Tak tanio jeszcze nie kupowałam!

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)