Farmona

Korzenne pierniczki i kusząca wanilia...

12/10/2013 Angelika K. Angelisiak 29 Comments

... czyli apetycznie pachnący zestaw kosmetyków Farmona.

Witajcie.
Pokażę Wam dziś zawartość cudownie pachnącej paczuszki od Mikołaja od Pani Beaty, która przysłała do mnie zestaw piernikowy Farmony.

W jego skład wchodzą:

  • Piernikowy peeling cukrowy
Wyjątkowy kosmetyk o niezwykle gęstej, aksamitnej konsystencji i wspaniałym, korzennym zapachu został stworzony do mycia i pielęgnacji ciała, dla osób, które dbają o zdrowy wygląd skóry i lubią pozwalać sobie na chwile przyjemności. Specjalnie opracowana, bogata receptura na bazie ekstraktu z miodu i imbiru doskonale nawilża i wygładza ciało, a kryształki cukru trzcinowego usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka, poprawiając dotlenienie i pobudzając skórę do odnowy. Regularne stosowanie Piernikowego peelingu do mycia ciała zapewnia uczucie wypielęgnowanej i jedwabiście gładkiej skóry, a wyjątkowo aromatyczny, rozkosznie słodki zapach relaksuje i odpręża, zapewniając dobry nastrój.
  • Piernikowy balsam do ciała
Wyjątkowy kosmetyk do pielęgnacji ciała o aksamitnej konsystencji i zmysłowym, korzennym zapachu został stworzony z myślą o tym, by rozpieszczać zmysły i ciało. Powstał na bazie ekstraktu z miodu i imbiru, dzięki czemu skutecznie pielęgnuje skórę, a do tego obłędnie pachnie, pozostawiając długotrwały, kusząco słodki zapach.  Regularne stosowanie Piernikowego balsamu do ciała daje uczucie wypielęgnowanej, jedwabiście gładkiej i pachnącej skóry. Bogata receptura intensywnie nawilża i głęboko odżywia skórę, poprawiając jej jędrność i gładkość, a wyjątkowo aromatyczny, bajecznie słodki zapach uwalnia od stresu, relaksuje i odpręża, wyraźnie poprawiając nastrój.
  • Waniliowy krem do rąk
Wyjątkowy kosmetyk o delikatnej, aksamitnej konsystencji i wspaniałym orientalnym zapachu zostałstworzony z myślą o tym, by rozpieszczać zmysły i ciało.
Powstał na bazie ekstraktu z wanilii i indyjskich daktyli, dzięki czemu zapewnia doskonałą pielęgnacją skóry rąk i paznokci. Intensywnie i głęboko nawilża skórę, poprawiając jej kondycję i wygląd oraz sprawia, że dłonie na długo pozostają gładkie i miłe w dotyku. Dodatkowo wyjątkowo apetyczny, uwodzicielsko słodki zapach, zapewnia doskonały nastrój i uczucie komfortu.


Sweet Secret to linia kosmetyków do pielęgnacji ciała stworzona przez Laboratorium Kosmetyków Naturalnych FARMONA. Kusi zniewalającymi zapachami wanilii i indyjskich daktyli, gorzkiej czekolady i orzechu pistacji, słodkich trufli i migdałów oraz dojrzałych kokosów i bananów. Dzięki zawartości składników aktywnych, takich jak ekstrakty z migdałów, kakao, indyjskich daktyli, ciemnej czekolady, orzechów pistacji oraz mleczka kokosowego, olejku jojoba i shea butter, kosmetyki Sweet Secret doskonale dbają o ciało, czyniąc rytuał jego pielęgnacji niezwykle przyjemnym.

W serii Sweet Secret mamy zatem wiele słodkich kosmetyków i aż 3 zestawy: migdałowy, orzechowy z kremem kokosowym i piernikowy z kremem waniliowym. O kilku z nich przeczytacie na moim blogu (LINK).



Mam też dla Was małą niespodziankę, ale tym - w jednym z kolejnych postów.


Jeśli nie macie jeszcze pomysłu na prezent, może skusicie się na któryś z zestawów, jakie oferuje Farmona?

Na hasło: BLOG 
otrzymacie rabat -20% na cały asortyment
Promocja obowiązuje do dnia 31.12.2013 r. 
https://sklep.farmona.pl



Pozdrawiam! :*

Zobacz także:

29 komentarzy:

  1. znamy krem do rąk, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam migdałowy peeling do ciała - ma mocny, aromatyczny zapach :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam już migdałowy i orzechowy. Piernikowy domknął kolekcję :) Ale każdy z nich jest inny, każdy ma inną konsystencję. Łączy je smakowity zapach :)

      Usuń
  3. jeśli będziesz miała okazję to skosztuj balsamu - muffinki orzechowe, to dopiero bajka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamu nie miałam, tylko peeling. Ale dzięki, wypróbuję :)

      Usuń
  4. Aż ciśnie się na usta by powiedzieć, że wyglądają smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się farmona już od dawna, szczególnie w tych dwóch wariantach zapachowych, ktorych jestem maniaczką <3

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie zajadam się piernikami w czekoladzie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. na ten zestaw też się zapatruję, Farmona kusi pięknymi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. może będę dziwna i odbiegająca od normy, ale ani słodkie, ani 'jedzeniowe' zapachy w kosmetykach do mnie raczej nie przemawiają - tylko czasami daję się wyłamać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś jedyna, znam kilka osób, które takich zapachów nie tolerują w kosmetykach :)

      Usuń
  9. Super paczuszka, nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zapachy są cudowne :) Ja mam balsam piernikowy, migdałowy peeling i zestaw z szarlotką. Wszystkie pachną obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam

    http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/2013/12/27-niedzielno-sobotni-haul-1.html

    OdpowiedzUsuń
  12. O Boże, małe cuda. Ja mam wersję szarlotkową i ubóstwiam, jak gdzieś znajdę taką - napewno kupię!

    OdpowiedzUsuń
  13. też dostałam na mikołajki pierniczkową paczuszkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezwykle aromatyczne trio. Właśnie na dłoniach mam waniliowy krem, poezja :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)