BingoSpa

Serum kolagenowe do ciała z olejkiem arganowym BingoSpa

12/10/2013 Angelika K. Angelisiak 13 Comments

Witajcie, dzisiaj ponownie.
Ta recenzja miała pojawić się dużo wcześniej, ale... tak wyszło, że się nie udało opublikować w zamierzonym terminie. 
Serum kolagenowe do ciała z olejkiem arganowym to jeden z trzech kosmetyków BingoSpa, które wybrałam do testów. 



I jednocześnie produkt, który zużyłam najszybciej, błyskawicznie wręcz. A to za sprawą nie tyle wydajności, bo tę oceniam raczej dobrze, lecz z powodu małej pojemności opakowania (zaledwie 50 g). 


Z jednej strony cieszę się, bo nie lubię zbyt długo używać jednego produktu do ciała, a z drugiej czuję lekki niedosyt. Ta ilość wystarczyła mi na 5-krotne posmarowanie całego ciała. Serum używałam raz dziennie, więc po kilku dniach nie było już po nim śladu :( 

Konsystencja serum jest gęsta, jak mus do ciała, aksamitna, lecz jakby lekko grudkowata. Ale serum doskonale się rozsmarowywało i szybko wchłaniało w skórę. 


A jak wspominam? Całkiem dobrze. Nie zauważyłam niestety w tak krótkim czasie jakiegoś bardzo intensywnego nawilżenia lub wygładzenia, ale skóra po aplikacji była nawilżona dostatecznie, a do tego miękka i pachnąca. Zapach serum oceniam jako dość przyjemny. 

Poniżej skład:


I jeszcze kilka słów na temat opakowania. Całkiem nowe - inne od dotychczasowych słoiczków, tych z czarną nakrętką. Ale mniejsze - takie, jak od kremu do twarzy. Ponadto wygodne w użyciu, solidnie wykonane (eleganckie), stabilne. Zabezpieczone folią z zewnątrz.

Czy kupię ponownie?
Tego nie wiem. Gdyby było w niższej cenie za tę pojemność - bardzo chętnie, bo to serum nie ma takich wad, które by go w moich oczach dyskwalifikowały. Ale 24 zł za  50 g to dla nie zbyt dużo niestety.

Gdzie kupić?
sklepie BingoSpa.


Serum otrzymałam dzięki współpracy z Bingo Spa

ale fakt ten nie wpłynął na moją opinię.


Zobacz także:

13 komentarzy:

  1. Też go miałam i szybko się skończył, ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale nie przepadam za takimi produktami...

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście pojemnosć malutka, ale i tak kusząco wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fakt że jest to kosmetyk do pielęgnacji ciała pojemność jest zbyt mała... Kobietki o większych gabarytach zużyłyby na raz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę małe... Ale z drugiej strony fajnie że Bingo Spa zaczęło foliować kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mała pojemność jak na produkt do ciała. Przy tej cenie na pewno bym się nie zdecydowała na to serum.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wolę takie mniejsze kosmetyki do ciała :) Ciekawa jestem jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wygląda, szkoda że tak szybko się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mała pojemność... Za tę samą cenę można zakupić coś większego i dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cena dosc wysoka jak za 50g :/ ale jak sie sprawdza to chyba tez wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie drogo za tak mało, ja używam włąsnego masła do ciała z połączenia masła kakaowego i oleju ze słodkich migdałów ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)