Świąteczne porządki czas zacząć...

12/04/2013 Angelika K. Angelisiak 35 Comments

Cześć!
Wzięłam się za porządki na blogu, co (mam nadzieję) widać gołym okiem ;) Mam nadzieję, że obecny wygląd jest dla Was przyjemny, bo zależy mi, by każdy czytelnik mojego bloga czuł się tutaj dobrze :)


Zaznaczam jednak, że obecne zmiany są tylko przejściowe, wciąż bowiem pracuję nad szczegółami i dążę do tego, co sobie wymyśliłam. Chcę, aby było tutaj ciepło, kobieco, ale elegancko.

Znalazłam nawet kilka przyjemnych szablonów, ale są one tak skonstruowane, że jakiekolwiek zmiany trzeba wprowadzać w kodzie html, bo w Bloggerze jest to niemożliwe :( A może jakaś mądra głowa podpowie mi, jak ogarnąć gotowce?

A w temacie świątecznych porządków... Mieszkanie posprzątałam już bardzo (bardzo!) dokładnie tydzień temu, a dziś... efektów prawie nie widać :( Też tak macie???
Dziś znów walczę z wszechobecnym kurzem...



Pozdrawiam
Angelika

Zobacz także:

35 komentarzy:

  1. ładnie tu :) ja wyznaję zasadę sprzątanie nie zając nie ucieknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja niby też tak uważam, ale czasem trzeba doprowadzić dom do ładu. Zwłaszcza, gdy jest się alergikiem ;)

      Usuń
  2. bardzo fajny nagłówek :)
    ja jeszcze nie zabrałam się za świąteczne porządki, może w przyszłym tygodniu zacznę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      W tym roku chciałam się z tym uporać szybciej, niż zwykle. Ale jak widać, nie da się :)

      Usuń
  3. ale ładny nagłówek jest teraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się spodobał :)

      Usuń
    2. no tak mi się podoba że też zapragnęłam takich zmian, tylko zdolności mi brak

      Usuń
  4. Świetny nagłówek! Ja z kurzem też walczę- głównie go nie ogarniam. Lepki jak klej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny nagłówek :D Podoba mi się :) A co do porządków w mieszkaniu- mam dokładnie tak samo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      dobrze, że nie jestem sama w tej przedświątecznej "walce z wiatrakami"... :)

      Usuń
  6. Ale rewelacyjny nagłówek.
    nie zmieniaj juz go, tylko jak mówisz dodaj poprawki kosmetyczne.
    U mnie też szykuja sie zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dziękuję :)
      Chętnie je zobaczę :)

      Usuń
  7. Jest rewelacyjnie kochana :)

    A ten kotek mądrze mówi.... zróbmy porządki po Świętach, przecież przez Święta się zazwyczaj nabrudzi hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mogę kotka posłuchać... Nie tym razem (upsss) :D
      Dzięki ;**

      Usuń
  8. Bardzo tu ładnie, ja porządki robię jak najpóźniej, bo wtedy mniej czasu zostaje na nabrudzenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, gdy ja zbyt późno zaczynałam, to i tak nie zdążyłam z wszystkim, a w święta byłam potwornie zmęczona. Dlatego wolę to rozłożyć w czasie.

      Usuń
  9. Ja się zabrałam za porządki pokojowe, które niestety musiałam przerwać ponieważ dopadło mnie przeziębienie ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny nagłówek kochana, bardzo mi się podoba. Też mam w planach zmiany u siebie ale jakoś nie ma czasu żeby się za nie zabrać...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie tu teraz podoba mi się. Oj ja świąteczne porządki zostawiam na ostatni tydzień przed :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie wiem kiedy się za wszystko zabiorę :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo tu przyjemnie. Logo jest spokojne i harmonijne :)
    Ja porządki świąteczne zostawiłam na później :)

    OdpowiedzUsuń
  14. naglowek podoba mi się bardzo ....

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja raczej jak ten kotek optuję za poświątecznymi porządkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi się bardzo podoba ten szablon. Jest tak czysto i przejrzyście :-) Ja jeśli chcę dokonać jakichkolwiek zmian w szablonie to mogę tylko z poziomu htmla. Mnie już mierzi od jakiegoś czasu na zmianę, tylko nie mogę nic znaleźć :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. nagłówek jest przepiękny :)
    a z kurzem mam to samo, ledwo ogarnę wszystko a za 3 dni znów ;/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)