Hakuro

Zakupy i prezenty z ostatnich kilku tygodni....

12/30/2013 Angelika K. Angelisiak 27 Comments

Cześć, 
jak Wasze nastroje poświąteczne? Albo raczej przedsylwestrowe? Wybieracie się gdzieś? Czy zostajecie w domu? 
My, już kolejny rok z rzędu, zostajemy w domu. Wieje nudą? Niekoniecznie! Będzie kilka przekąsek, TV z relacją z któregoś z miast i przede wszystkim sprawdzone towarzystwo ;) O północy wypijemy lampkę szampana, obejrzymy pokaz fajerwerków organizowany przez hotel po drugiej stronie ulicy. A na bal... pójdziemy może za rok ;)

Tymczasem... zapraszam na przegląd poczty z ostatnich tygodni:


Na początek zakupy w sklepie internetowym Orsay:

  • szal-tuba (idealny golf do bluzek/sukienek z dużym dekoltem)
  • czapka 
  • rękawiczki (bezpalcowe)


Moje pierwsze zakupy w MintiShop:
  • szczotka Meli-Melo
  • pędzel do cieni Hakuro H70


I pozostałe (niektóre!) zakupy w ramach Dnia Darmowej Dostawy:

  • Yves Rocher: Szampon przeciwłupieżowy + gratis tusz do rzęs Sexy Pulp i próbka zapachu 
  • Tołpa: Mikrozłuszczający żel peelingujący do mycia twarzy + próbki (1grosz / 1szt) + gratis Płyn micelarny
  • GKcosmetics: 2 maski Kallos (każda 1000ml) w super cenach ok. 10 zł sztuka!!!
  • Superkoszyk: Żel do golenia Joanna Sensual + gratis Peeling myjący Joanna Naturia 


I kilka paczek z nagrodami:

  • Reypol - zestaw: jabłka prażone, ogórki konserwowe, ketchup i musztarda
  • Maybelline - podkład Affinimat
  • Infor - kalendarz księgowego
  • VelvetClub - ściereczki do szyb i luster 
  • Hartuś - syrop + próbka


To tylko niektóre drobiazgi, o których chciałam Wam napisać, bo nie będę Was zanudzać wszystkimi swoimi zakupami i przesyłkami... Dodam tylko, że zarówno listonosz, jak i kurierzy mieli co robić :D Jeśli akurat czegoś nie zamawiałam online, to wysyłałam (nie tylko kartki)...  :)

Jest coś, co Was szczególnie zainteresowało?

Zobacz także:

27 komentarzy:

  1. my idziemy z młodym na późną kolację, a potem zobaczymy, co się narysuje:) W razie co, w domu czekana nas malibu:)
    nonono, piękne zdobycze, gratuluję cudownych nagród!
    Zakupy też świetne, choć tej szczotki nie kojarzę akurat;)

    pozdrawiam
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Szczotka podobna do TT, ale ta ma rączkę.
      Udanego wieczoru! ;*

      Usuń
  2. i z wrażenia zapomniałam;) Udanej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi przydałaby się jakaś porządna czapka :) Listonosz to chyba codziennie Cię odwiedzał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupki z Orsay extra!!!

    Pomyślnego i szczęśliwego 2014 Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. no nieźle :D w domu też można się świetnie bawić ; *udanego domowego sylwestra ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOw! Ale dużo przesyłek :)
    Ja też spędzę Sylwestra przed TV :))

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie to samo- kolejny Sylwester w domu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też w domu przed tv sylwester spędzam, niestety po południu jeszcze na pogrzebie będę :(

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne prezenty, szczegolnie czapa mi sie podoba i szeroki golf, bardzo praktyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. maski Kallosa mnie kusza ale niestety nie mam gdzie ich kupic :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tej zielonej maski do włosów, bo ta niebieska jest fajna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście gratuluję, wszystkie produkty fajne :)


      Szczęśliwego Nowego Roku Andzia :)

      Usuń
  12. Fajne zakupy, gratuluję wygranych, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne fajne :) i ile gratisów!!

    a na ten nadchodzący rok życzę Ci samych sukcesów, abyś była dalej tak niesamowitą osobą, by Wam Wasze gniazdko urosło wedle marzeń i spełnienia wszystkich życzeń jakie sobie wymyślisz, plus jednego od losy w bonusie ;)

    Ściski cieplutkie, Cholera Naczelna

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne przesyłki i zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tak patrzę na Twoje zakupy, to stwierdzam że w przyszłym roku muszę specjalnie zaoszczędzić sobie trochę funduszy na dzień darmowej dostawy :) Bardzo fajne rzeczy upolowałaś, w dobrych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo gratisów do zamówień, pozazdrościć szczęścia :]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)