firmoo

Moje nowe okulary Firmoo

1/26/2014 Angelika K. Angelisiak 32 Comments

Cześć.
Zgodnie z obietnicą pokażę Wam dziś swoje nowe okulary od Firmoo.


Propozycję współpracy otrzymałam kilka tygodni temu. Długo zwlekałam z odpowiedzią, ale w końcu zdecydowałam się i zapytałam o warunki współpracy. Po wymianie wielu maili z Tiną i po uprzednim upewnieniu się, że będę mogła dobrać soczewki o odpowiedniej mocy, zgodziłam się i wybrałam model dla siebie.


To akurat trudne nie było, bo oprawki można dobrać online, dodając jedynie swoje zdjęcie. Nie jest to wprawdzie sposób idealny, ale w moim przypadku sprawdził się doskonale. Wgrałam z dysku swoje zdjęcie, na którym nie miałam okularów, a wzrok był skierowany na wprost.


Oprócz "wirtualnej przymierzalni" przy każdych okularach mamy pełną specyfikację. Dzięki temu możemy np. porównać ich wymiary z wymiarami obecnych okularów i mieć wyobrażenie co do ich wielkości.

Proces zamówienia przebiegł bez problemów, wystarczy kierować się instrukcjami. W razie potrzeby możecie skorzystać z opcji tłumaczenia strony (Chrome).



Na przesyłkę czekałam kilka dni, a dostarczył mi ją kurier (za pokwitowaniem). Wewnątrz znalazłam bezpieczną kopertę, a w niej:
* okulary w twardym futerale, wraz ze ściereczką,
* tajemniczy gadżet, który okazał się być dwustronnym śrubokrętem.
* dodatkowy futerał - miękki


Model, na który się ostatecznie zdecydowałam to #F012 w odcieniu Tortoise (C1). Są to oprawki plastikowe, ale bardzo dobrze wykonane. I wygodne w codziennym używaniu.

Moc soczewek dobrana jest idealnie, inne parametry (w tym PD) również, bo komfort widzenia jest bez zastrzeżeń. Szkła pokryte są powłoką "anty-zarysowanie" (dostępna w standardzie), a ponadto moje szkła zawierają powłokę "anty-refleks/anty-promieniowanie" oraz "powłokę UV", która chroni przed szkodliwym promieniowaniem. Widać to na zdjęciu poniżej:


Kilka osób, w tym mój mąż, stwierdziło, że oprawki są "odważne" i bardzo poważne. Nie zaprzeczam. Ale takich właśnie szukałam. Na co dzień noszę okulary raczej klasyczne, metalowe, czarne, ale od czasu do czasu lubię zmienić swój wizerunek i dodać mu nieco 'pazura'. Okulary Firmoo spełniają swoją rolę w tym zakresie. Bardzo je polubiłam :)



***
Jeśli macie ochotę na nowe oprawki, Firmoo oferuje nam specjalnie dedykowany program First Pair Free. Oferta skierowana jest do nowych klientów (tylko pierwsza para gratis) i jest limitowana - jedna para okularów na osobę. Trzeba jedynie pokryć koszty wysyłki, a w przesyłce oprócz kompletnej pary okularów (oprawki + szkła) znajdziemy futerał, ściereczkę oraz praktyczny dwustronny śrubokręt. Szczegóły: LINK




I jeszcze coś dla blogerów: 
Jeśli ktoś z Was nie miał jeszcze okazji poznać okularów Firmoo (a wierzę, że są takie wyjątki wśród Was), a chciałby nawiązać współpracę, wystarczy zapoznać się z zasadami współpracy i dołączyć do grona współpracujących blogerów. Powodzenia!
  

Mam też dla Was niespodziankę. Dysponuję kuponami o wartości $30 na oprawki z serii klasycznej CLASSIC SERIES. Z kuponu może skorzystać pięć osób. Dlatego jeśli macie ochotę na zniżkę i planujecie zakup w ciągu najbliższego miesiąca (do 23 lutego 2014), dajcie znać w komentarzu. Proszę o deklarację osób naprawdę zdecydowanych, bo szkoda byłoby, gdyby kupony przepadły. Co Wy na to? Gdyby chętnych było więcej - zadecyduje kolejność zgłoszeń.

EDIT: Kod uprawniający do zniżki $30 to: 
ANGELISIAKBLOGUJEBLOGS4 

pamiętajcie - tylko dla pierwszych pięciu osób!
W razie pytań napiszcie maila na adres podany w zakładce KONTAKT
Udanych zakupów!


Fakt otrzymania okularów nieodpłatnie nie miał wpływu na rzetelność opinii.

Zobacz także:

32 komentarze:

  1. ładne okularki :) bardzo ładnie Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz ładną cerę :) do twarzy Ci w tych okularach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*

      Ciesz się, że nie pokazałam czoła, skroni i ogólnie - całej twarzy ;) Miałabyś horrory :D
      Nie chcę straszyć nikogo moimi wykwitami, których nawet makijaż nie kryje całkowicie.

      Usuń
  3. Bardzo Ci pasują te okularki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ta przymierzalnia okularów , bardzo ładny model wybrałaś i ślicznie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie dopasowane i wyglądasz pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne.
    Zrobiłam moim podobne zdjęcia. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te okularki. Chyba zdecydowałam się na te same. Jeżeli jeszcze dysponujesz kuponem, to ja chętnie bym skorzystała, ponieważ właśnie się przymierzam. A czy Twoje wyszły darmowe i płaciłaś tylko za wysyłkę czy jeszcze dopłacałaś za okulary? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wyszły darmowe i nie zapłaciłam za wysyłkę (zalety współpracy ;)). Natomiast oferowany kupon pokrywa 30 dolarów na oprawki. Nadwyżkę odraz koszt wysyłki (u mnie było to 18,75$) trzeba pokryć samemu.
      Napisz proszę maila: angelisia.k@o2.pl

      Usuń
  8. A mam jeszcze pytanie co do szkieł. Chyba gdzieś trafiłam na informację, ze tylko do wady 1,5 szkła sa za darmo. To prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie wiem na pewno. Ale wydaje mi się, że tu chodzi o grubość szkieł (Standard 1,5), a nie o moc soczewek.

      Tak dla sprawdzenia wybrałam teraz okulary do użycia na odległość (Distance), potem PD oraz moc szkieł (dużo większa, niż 1,5) i nie doliczyło mi opłaty. Opłatę naliczają, jeśli chcesz inne szkła, cieńsze, lżejsze, z powłokami. Generalnie musisz pobawić się i sama zobaczyć, zanim złożysz zamówienie.

      Usuń
    2. Dzięki, w takim razie piszę na maila.

      Usuń
  9. super blog :-)
    zapraszam również do mnie :-)

    www.kuchniaipodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie dobrane - faktycznie dodają pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądaz w tych ookularach :) dzisiaj przyszły moje :) mam te same oprawki :) lans do sklepu juz był, uwagi zbyt bardzo nie przyciagałam, znaczy że bardzo krzykliwe nie są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ciekawa jestem, jak Ty w nich wyglądasz? :) Z niecierpliwością czekam na zdjęcia :)

      Usuń
  12. ... Jak Ci w nich ładnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne oprawki! Sama rozważałam, czy ich nie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny i przydatny post. Ślicznie Ci w tych okularkach ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)