prywata

Wiosenne porządki...

2/25/2014 Angelika K. Angelisiak 47 Comments

Cześć!
Wiele się u mnie ostatnio działo... Niestety nie był to czas radości, lecz smutków, płaczu, chorób i zmartwienia. Liczę jednak na to, że zły czas mamy za sobą i wraz z nadejściem wiosny, przyjdzie też czas radości. Oby.

Dziś przychodzę do Was z nieco odświeżonym blogiem. Nie jest to jeszcze to, co chciałam osiągnąć, ale jest coraz bardziej bliski mojemu sercu....

W tym miejscu chcę podziękować, że istnieją osoby, które bezinteresownie dzielą się swoją wiedzą na temat "sztuczek blogowych" i swoimi grafikami.
Za nagłówek, który dostosowałam do swojego bloga oraz pastelowe tło w kropki dziękuję Magdzie - z MyPinkPlum. Instrukcję wstawienia ikonek społecznościowych zdradziła Hafija. Ona też podpowiedziała, jak wyśrodkować menu kart -> tutoriale. Ikonki mam stąd

Mam też dla Was mini ściągawkę:
***
Jak zapewne zauważyliście, postanowiłam pójść nieco w innym kierunku i na pewno pojawi się tutaj troszkę więcej inspiracji (przede wszystkim wnętrz), może troszkę DIY, ale bez obaw - kosmetyków też Wam nie zabraknie :)
Planowałam też założenie osobnego bloga kulinarnego (nawet powstał, ale nie został opublikowany), ale obawiam się, że wisiałby zaniedbany... Być może kiedyś wrócę do tych planów, ale będzie miał on charakter mojej wirtualnej "książki z przepisami", bo ta papierowa składa się z tysiąca kartek i wycinków z gazet (znacie to?), które czas w końcu uporządkować....

Jaką macie pogodę za oknem? U nas wiosennie, troszkę chłodniej, niż w weekend, ale przyjemnie... Czekam aż hiacynty zakwitną... Ten będzie pierwszy, bo dwa pozostałe dopiero kiełkują....



Pozdrawiam cieplutko!
Angelika

Zobacz także:

47 komentarzy:

  1. piękne zmiany - te kropki mnie zauroczyły :)
    i ja kocham hiacynty i już się ich doczekać nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropki chodziły za mną od dawna ;)
      Również uwielbiam hiacynty! Szkoda, że są tak nietrwałe, bo mogłabym się nimi cieszyć cały rok...

      Usuń
  2. Bardzo kobieco i przyjemnie :)
    Choć muszę przyznać, że tamten nagłówek bardzo mi się podobał i aż mi żal że już go nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie wcale nie jest żal... ;)

      Usuń
    2. No tak, Ty częściej na niego patrzyłaś i mógł Ci się opatrzyć z lekka ;)

      Usuń
  3. uwielbiam takie kolorki i zmiany oczywiście na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ... bardzo pozytywnie, czysto, wiosennie. Pozytywna zmiana.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny nowy wygląd :) bardzo podoba mi się fotka tego kwiatuszka :) I mam nadzieje, że teraz już nie będzie smutków w Twoim życiu, a będzie tylko lepiej :* 3maj się Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, też mam taką nadzieję ;*

      Usuń
  6. Zmiany jak najbardziej na plus! :) Sama mam zamiar "odświeżyć" swego bloga i zajrzę do tych podanych od Ciebie :) Może znajdę tam jakąś inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż nie wiedziałam gdzie jestem przez tą zmianę xd

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna zmiana bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się wszystko prezentuje :-) Wiosna idzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idzie, idzie... i oby została na dłużej :)

      Usuń
  10. Cudowne zmiany; jest tak ciepło i przytulnie a te kropeczki są urocze

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiany na plus, wiosennie się zrobiło. ^^ Mam nadzieję, że smutki odejdą daleko razem z zimą. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie tu u Ciebie kochana :* tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog wygląda ślicznie. Uwielbiam hiacynty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zmiany na blogu bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. WoW ! Pięknie się u Ciebie tu zrobiło - delikatnie i kobieco, tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem ja wyglądał wcześniej Twój blog, ale teraz jest ciepło i przytulne, na dodatek fiolecik mó kolor :)

    http://agawkrainieczarow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Spróbujemy coś zaradzić :) Wysyłam maila....

      Usuń
    3. Dzięki, też Ci już wysłałam :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Oj zmiany na wielki plus, a hiacynty uwielbiam również ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie dziś zimno ale słonecznie, wiosną kupuję rośliny w cebulkach
    mnie na szczęście choroby ominęły ale zmartwienia nie. ładny szablon.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja czekam z niecierpliwością na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zmiany jak najbardziej na + :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)