uroda

Mój ulubieniec z Yves Rocher - wycofany z oferty YR

8/18/2014 Angelika K. Angelisiak 13 Comments

Pierwszą butelkę kupiłam przypadkiem i z lekką dozą nieufności. Kolejne już zupełnie świadomie. I tak już raczej zostanie. Przedstawiam Wam jeden z moich 'roszerowych' ulubieńców.

Mowa o szamponie przeciwłupieżowym z wyciągiem z nasturcji od Yves Rocher, który jest moim faworytem wśród szamponów. 


Nie pamiętam, kto mi go polecił, ale kupiłam butelkę na próbę. Gdy wypróbowałam - przepadłam całkowicie. 

Zapach szamponu jest słodki, ale niezbyt nachalny. Uwiódł mnie całkowicie.

Szampon dobrze się pieni i skutecznie oczyścił włosy oraz skórę głowy. Przy regularnym stosowaniu całkowicie złagodził, a nawet wyeliminował podrażnienia wywołane innym szamponem. Skutecznie zapobiega łupieżowi. Niestety nie wiem, jak sobie radzi z istniejącym, ponieważ od kiedy go używam, nie mam tego problemu.

Włosy po umyciu są odświeżone (nawet na kilka dni), lśniące, a ponadto szampon nie plącze moich włosów nawet wtedy, gdy nie użyję odżywki.

Przezroczysta butelka o pojemności 200 ml, wygodna w użyciu. Mam jedynie zastrzeżenie do papierowej etykiety, z polskim opisem szamponu, naklejonej z tyłu butelki - wyciera się już po pierwszym użyciu.

Szampon kosztuje 9,90 - 11,90 zł w zależności od promocji cenowej. 

Jest nie tylko skuteczny, ale i bardzo wydajny, więc z czystym sumieniem Wam polecam.



A czy Wy znacie jakiś kosmetyk 'must have' z Yves Rocher? Taki, który polecacie do wypróbowania w ciemno? Robię listę zakupów ;-)
EDIT: Szampon, ku mojej rozpaczy , został wycofany z oferty YR i zastąpiony innym, którego niestety Wam nie polecę. 

Zobacz także:

13 komentarzy:

  1. Ja ostatnio bardzo polubiłam nawilżającą mgiełkę aloesową do ciała :) Lubię też ich szampon I love my planet :)
    Tego szamponu nie miałam, ale jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzywałam innych szamponów z YR, ale pewnie na ten skuszę się przy najblizszych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba zakupie dla brata bo ostatnio mówił że mu sie z głowy sypie

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam zbyt dużego doświadczenia z tymi kosmetykami,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo warto je poznać :) Oczywiście nie zawsze to, co dobre dla jednego, odpowiada innemu. Ale jest wiele perełek w sklepie YR wychwalanych przez zadowolone klientki.

      Usuń
  5. Niedługo zakupię sobie pare szamponów od YR do testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zamierzam wypróbować inne :)

      Usuń
  6. Wypróbuję go, skoro polecasz..ja polecam żel kawowy pod prysznic, lecz pewnie go znasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że znam :) I polecam. Choć jego stara wersja była zdecydowanie lepsza.

      Usuń
  7. Lubię ich kosmetyki, jednak po to się nie skuszę bo takich problemów z włosami nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam firmę, ale jeszcze nic nie wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo nigdy z tego nie korzstałam, muszę wypróbować :D - osobiście uwielbiam kosmetyki do makijażu z Yves, juz od kilku lat je kupuję

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)