wyprzedaż

Wyprzedaży czas!

1/18/2015 Angelika K. Angelisiak 5 Comments

Witajcie kochani!
Uporałam się ze sporą ilością moich rzeczy, ale jeszcze długa droga przede mną. Tak to jest, jak sie robi kilka rzeczy naraz i wszystko rozgrzebane ;)
Ale zgodnie z obietnicą, zrobiłam zdjęcia i listę kosmetyków (głównie nowych!), które chętnie oddam/wymienię/sprzedam.

Oto link do zakładki: WYMIANA/SPRZEDAŻ

Proszę o kontakt mailowy lub na FB. Możecie również zostawiac info w komentarzach.
Niech Was nie zrażą ceny, są dla wygody, bym nie musiała odpowiadać każdemu z osobna. Ale jestem elastyczna i skłonna do wymiany bezgotówkowej.

Zapraszam serdecznie :)

Zobacz także:

5 komentarzy:

  1. Póki co mam zapas kosmetyków, ale fajny pomysł na nową zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe produkty..ale ja mam zapasy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam spore zapasy, ale też sporo kupiłam ahhh jestem niepoprawna. Zostaję na dłużej, pilnując tej zakładki i szukając okazji ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. przesliczny blog

    http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam też nadmiar swoich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)