poczta

NOWOŚCI - bieżące i zaległe - mix zdjęć.

3/10/2015 Angelika K. Angelisiak 19 Comments

Hej,
witam Wam po krótkim wypoczynku w górach. Nabrałam sił i energii do działania. Przyznam, że takie weekendy mogłabym spędzać znacznie częściej, niż raz na 2 lata :) Gdybym tylko miała ciut bliżej... Bo taki widok za oknem, to marzenie..... 



Niestety czas wrócić do rzeczywistości. 


Dziś pokażę Wam kilka nowości w mojej kosmetyczce.... I nie tylko w niej.
Bo mimo ograniczania się i wdrażania w życie zasady minimalizmu, od czasu do czasu trzeba kupić cos nowego ;) 
Szafę mam na pewno do wymiany w 80%. Okazało się bowiem, że większość rzeczy zalega w niej bez sensu. Dlatego to, czego nie założyłam co najmniej od roku, wyrzucam lub oddaję. Tak będzie najrozsądniej. Nie ma bowiem szans, bym znów weszła w rozm. 34, jaki nosiłam 12 lat temu ;)
No i kosmetyki. Z mojej listy wyprzedażowej zniknęło wiele rzeczy. Uczyniłam z nich korzystne wymianki z Bożeną i Agnieszką.

Postanowiłam też zużywać za wszelką cenę zapasy, zaczynając od próbek i miniatur oraz kosmetyków, których termin ważności kończy się w tym roku. I lada dzień pokażę Wam denko z lutego. Ileż się tego nazbierało! Marzec też juz rośnie w siłę... Ale od czasu do czasu trzeba uzupełnić kosmetyczkę... Wiadomo ;-)

Ok, dosyć gadania, oto mix zdjęć z zakupami i przesyłkami z ostatnich miesięcy:


Vichy Liftactiv Serum10 Oczy i rzęsy (wymianka z Bożeną)
Bombonierka z czekoladkami Wawel od RMF FM - pyszna była!!!
Mini zamówienie z L'occitane - z miniaturami kremów do rąk gratis.
Organique Olej arganowy (wymianka z Agnieszką).


Trafił mi się podwójny hiacynt ♥ prosto z Lidla.
Test olejku L'oreal Nutri Gold z Radzka radzi.
Testy z Ofeminin - L'oreal Skin Perfection oraz Mixa.



Wygrana maseczka Mooya na fanpage BeautyFace.
Zapisałam się na Zumbę- polecam każdemu!
Frutitu - pyszny i zdrowy nektar. Niestety, trudno dostępny.
Naszyjnik i kolczyki ze sklepu NeeJolie (francuski odpowiednik BornPrettyStore)


Astor Soft Sensation Lipcolor Butter - Nawilżająca pomadka do ust w kredce odcień Pink Lady- bałam się tego różu, ale niepotrzebnie! Na moich ustach wygląda bardzo naturalnie.
Bukiet róż od męża - w lutym obchodziliśmy kolejną rocznicę ślubu ♥
Peelingi Wellnes & Beauty z Rossmanna - ta seria kradnie moje serce... Chcę więcej!
Znów Rossmann - podstawowe zakupy - krem nawilżający oraz tonik Siarkowa Moc Barwy, mydło w płynie Isana oraz maskara Lovely Pump Up (słynny kanarek - mój ulubiony tusz!).


Taką karocą można pojechać do ślubu - Targi ślubne w pobliskiej Galerii. Byłam tam całkiem przypadkiem :)
Kawusia u Grycana...
Płyny micelarne Dermedic Hydrain 3 Hialuro w promocji po 4,50 zł / 100 ml
Żel pod prysznic Kamill, Mleczko rabarbarowe - uwiebiam!

To chyba wszystko... Chyba... ;)

Co zwróciło Waszą szczególną uwagę?

Pozdrawiam cieplutko,
Angelika

Zobacz także:

19 komentarzy:

  1. Peeling Wellnes & Beauty też będę musiała zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam... Mango&kokos kupiłam już po raz kolejny, bo jest obłędny :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Choć są inne wersje kolorystyczne, ten od razu wpadł mi w oko i musiałam go mieć! Zwłaszcza, że kosztował kilka złotych. Dosłownie :)

      Usuń
  3. Na zumbe bym poszła :) Nowosci super i kareta tez :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, na pewno masz w okolicy jakieś zajęcia. Spróbuj :)

      Usuń
  4. Oj tak widok za oknem marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te peelingi muszę w końcu kupić! a żel rabarbarowy też uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że wypoczęłaś :)
    Również otrzymałam do testów zestaw L'Oreala Skin Perfection :)

    OdpowiedzUsuń
  7. micele dermedic w dobrej cenie:) tylko u mnie niespecjalnie się spisują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam na wypróbowanie, bo nigdy ich nie miałam. Zobaczymy. Narazie mam dwóch ulubieńcow - Tołpę Physio i Biodermę Sensibio.

      Usuń
  8. No i kusisz trudno dostępnymi nektarami niedobra Ty :] Odpoczynek to świetny pomysł, a widok miałaś cudowny! :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem maseczki Mooya :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śnieżkę uwielbiam, w porównaniu do Ciebie, to mam bliziutko.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)