Wielkanoc

Wielkanocne inspiracje last minute i życzenia !!!

4/03/2015 Angelika K. Angelisiak 11 Comments

Kochani, z braku czasu dziś bardzo luźny post... Pewnie spóźniłam się z inspiracjami, ale może jeszcze jest ktoś, kto tak, jak ja, jest w proszku z przygotowaniami? ;)

Dlatego przynoszę garść inspiracji - dekoracje wielkanocne na ostatnią chwilę... Nie wymagają wielkich nakładów czasowych, ani też finansowych...

Wszystkie zdjęcia znalezione na Pinterest. Linki źródłowe znajdują się przy każdym zdjęciu w albumie Easter.








I na koniec, przesyłam Wam
życzenia zdrowych i (mimo wszystko) pogodnych
Świąt Wielkanocnych,
obfitości na świątecznym stole,
smacznego jajka
oraz wiosennego nastroju w rodzinnym gronie.

Angelika




Zobacz także:

11 komentarzy:

  1. Zdrowych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje. Radosnych i Ciepłych Świąt ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne inspiracje :) Wesołych Świąt Kochana :* :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt, ja w tym roku nie wyrobiłam się z dekoracjami :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Również Wesołych Świąt!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Równie spóźnialskie Myszy życzą ciepłej wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Megaa inspiracje, wygladaja ślicznie!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)