CredoPR

Pierwsze zderzenie z kosmetykami Gorvita.

5/24/2015 Angelika K. Angelisiak 12 Comments

Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania kosmetyki marki Gorvita*. Choć marka dobrze mi znana z innych blogów, a także z apteki, było to moje pierwsze osobiste zderzenie z tymi produktami. 



Venal Spray na zmęczone nogi/chłodzący



115 ml
Chłodzący na przemęczone nogi.
Preparat przeznaczony jest do pielęgnacji nóg. Zawarta w składzie bogata w mikroelementy i biopierwiastki lecznicza woda mineralna z Uzdrowiska Rabka, wzbogacona o biologicznie aktywne wyciągi z kasztanowca, miłorzębu japońskiego i arniki górskiej, działa uszczelniająco na ścianki naczyń włosowatych, zmniejszając ich kruchliwość. Ze względu na swój unikalny skład chemiczny, a zwłaszcza zawartość jodu oraz wodorowęglanu sodu, chlorku sodowego i kwasu metaborowego, wykazuje działanie oczyszczające, bakteriobójcze i przeciwzapalne oraz antyoksydacyjne. Preparat poprawia krążenie, łagodzi obrzęki, likwiduje uczucie zmęczenia i ciężkości nóg, a chłodzący mentol zapewnia uczucie świeżości, ulgi i odprężenia.Venal spray: Łagodzi obrzęki nóg, poprawia mikrokrążenie, wzmacnia naczynia krwionośne, łagodzi uczucie zmęczenia nóg, pomocny w stanach żylakowych

Ingredients / Składniki (INCI): Aqua (modyfikowany roztwór leczniczej wody mineralnej: wodorowęglanowo-chlorkowo- -sodowej – bromkowo – jodkowo – borowej, Uzdrowiska Rabka S.A., Aescus Hippocastanum Ekstrakt Ginkgo Biloba Ekstrakt, Arnica Motana Flower Ekstrakt, Mentol, DMDM Hydantoin.
 
Notyfikowany w CPNP.


Zaopatrzyłam się w podobny preparat w maści, więc mam teraz porównanie. Venal Spray daje radę. Faktycznie przynosi ulgę zmęczonym i nabrzmiałym nogom. No i jest niezwykle wygodny w użyciu. Aplikacja jest błyskawiczna i nie zmusza mnie do brudzenia rąk, bo spray bardzo szybko się wchłania, pozostawiając dość przyjemny, mentolowy zapach.

Na pewno wykorzystam latem, gdy problem z ociężałymi nogami narasta z powodu wysokiej temperatury.





 
100 ml 
Charakterystyka:  Składniki czynne zawarte w preparacie: panthenol, alantoina, wyciąg z aloesu i żywokostu lekarskiego, stymulują regenerację naskórka oraz przeciwdziałają: powstawaniu blizn i przebarwień. Niwelują one również uczucie gorąca i pieczenia skóry. Żel doskonale nawilża i odżywia podrażnioną skórę. 
Ingredients / Składniki ( INCI):  Aqua, D'Panthenol, Aloe Vera (Aloe Barbadiensis) Extract, Propylene Glycol, Symphytum Officiale Extract, Glycerin, Carbomer, Triethanoloamine, Mentol, Allantoin, Polysorbate-20, DMDM Hydantoin.
Preparat polecany szczególnie na: - oparzenia słoneczne- oparzenia termiczne- otarcia i zadrapania naskórka- ukąszenia owadów, poparzenia przez meduzy itp.- kuracja odżywczo - regenerująca (skóra sucha i wrażliwa ze skłonnością do alergii)  Składniki pochodzenia naturalnego.Notyfikowany w CPNP.


Ten żel miał okazję sprawdzić się po poparzeniach, jakich doznałam podczas pracy w kuchni. Smażenie, gorące garnki, pośpiech - któż tego nie zna? A o poparzenie w popłochu nietrudno. Cieszę się, że miałam żel Panthenol pod ręką. Przyniósł mi ulgę w poparzeniu. Sprawdził się niemal tak dobrze, jak znana już pianka. Rana szybko się zagoiła, blizna jest już prawie niewidoczna.

Ogromną zaletą jest wygodna tuba oraz spora pojemność. To na pewno jeden z kosmetyków niezbędnych w apteczce i kosmetyczce wyjazdowej. 

Nie wiem, jak się sprawdzi w przypadku poparzeń słonecznych i mam nadzieję, że nie będę musiała się o tym przekonywać (używam wysokich filtrów, by do nich nie dopuścić).
Na pewno wypróbuję, gdy nadejdzie czas ukąszeń przez owady. 




 
50 ml 
Kompleks witaminowy A, E, F, alantoina, panthenol 
Dla dzieci i dorosłych z problemami skórnymi. Działanie maści jest związane z właściwościami alantoiny, panthenolu oraz kompleksu witaminowego  A, E i F. Skojarzone działanie składników przyspiesza proces odnowy naskórka podrażnionego różnymi czynnikami zewnętrznymi m.in. mikrouszkodzeniami mechanicznymi. Łagodzi skutki odpieluszkowego odparzenia skóry u niemowląt oraz podrażnienia okolic zewnętrznych błon śluzowych  nosa. Reguluje gospodarkę hydro-lipdową przywracając skórze elastyczność i odpowiednie nawilżenie dla skóry podrażnionej i mocno wysuszonej. Poprawia elastyczność nadmiernie zrogowaciałej skóry stóp i rąk. Polecana  do pielęgnacji skóry atopowej ze skłonnością do nadwrażliwości. Maść dobrze się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy.  
Sposób użycia: Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, delikatnie aplikując maść na skórę.  
Ingredients / Składniki ( INCI): Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE,Caprylic/Capric Trigliceride,Cetyl Alkohol, Cetyl Ricinoleate, Alantoin, Panthenol, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, DMDM Hydantoin. Składniki pochodzenia naturalnego. Testowany dermatologicznie. Produkt nie testowany na zwierzętach.Notyfikowany w CPNP.


Maść ta przypomina mi troszkę w działaniu żel Panthenol, a także znane każdej mamie kremy (masci) na odparzenia. Szybko łagodzi wszelkie podrażnienia, sprawdza się u dzieci, co z pozytywnym skutkiem sprawdziłam na skórze mojej córki. Na pewno polecę ją osobom, które mają małe dzieci z problemami skórnymi np. od pieluszek. Gęsta konsystencja, bardzo przyjemny zapach, szybko się wchłania. Nie pozostawia tłustej powłoki.





20 ml 
Żel polecany do codziennej pielęgnacji skóry okolic oczu oraz powiek. 
Preparat łagodzi podrażnienia i obrzęki wywołane przemęczeniem i czynnikami zewnętrznymi: nadmierne nasłonecznienie, wiatr, kurz, pyłki, dym papierosowy, smog. Usuwa objawy świądu i pieczenia oczu spowodowanych nadmiernym przemęczeniem.Kolagen i kwas hialuronowy zawarte w składzie hamują rozkład włókien kolagenowych w skórze, wnikając głęboko w jej strukturę, powodując długotrwałą redukcję zmarszczek. Przywraca jędrność, doskonale je nawilża i odżywia.Wyciągi ziołowe z zielonej herbaty, oczaru wirginijskiego, chabru bławatka i babki lancetowatej wzbogacone naturalną allantoiną i D-panthenolem,skutecznie obkurczają rozszerzone naczyńka, łagodzą obrzęki oraz uczucie zmęczenia i pieczenia oczu. Stosowany regularnieredukuje przyspieszone procesy złuszczania się naskórka wywołanego częstym stosowaniem kosmetyków do makijażu wokół oczu.

Ingredients / Składniki ( INCI): Aqua, Propylene, Glycol, Euphrasia Officinalis Extract, Glycerin, Camellia Sinensis Extract, Centaurea Cyanus Extract, Plantago Major Extract, Hamamelis Virginiana Extract, Soluble Collagen, Olive Oil Peg – 7 Esters, Sodium Hyaluronate, Allantoin, Panthenol, Carbomer, Triethanolamine,DMDM Hydantoin. Składniki pochodzenia naturalnego. Przebadany dermatologicznie. Produkt nie testowany na zwierzętach. Nie zawiera barwników i kompozycji zapachowych. Notyfikowany w CPNP. 
 
Sposób użycia: Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb. Delikatnie wmasowując żel w okolicę oczu i powiek. Nie stosować bezpośrednio do worka spojówkowego. Żel można stosować pod makijaż.


Przyznam, że choć sam żel jest przyjemny w użyciu i przynosi ukojenie, to niestety nie sprawdził się u mnie. Ot, zwyczajny żel, który nic wielkiego nie robi. Polecam go raczej nastolatkom, ewentualnie kobietom po 20 r.ż., które jeszcze nie muszą korzystać z silniejszych kremów (przeciwzmarszczowych). Nie uczula, nie powoduje pieczenia, więc sprawdza się nawet przy wrażliwych (jak moje) oczach. Specyficzny zapach, do którego można się jednak przyzwyczaić. Dokończę opakowanie, ale nie wrócę do niego.


Podsumowując:

Przetestowane przeze mnie kosmetyki marki Gorvita zaskoczyły mnie raczej pozytywnie, choć początkowo byłam nastawiona do nich sceptycznie. Poza żelem pod oczy, który po prostu okazał się zbyt słaby dla mnie, nie mam większych uwag. Są według mnie warte uwagi i z całą pewnością możecie je wypróbować na własnej skórze. Zwłaszcza, że ich cena jest na tyle atrakcyjna, aby kupić w ciemno.



 * Produkty marki Gorvita  otrzymałam dzięki współpracy z Agencją CREDO PR.  Fakt ten nie miał wpływu na moją ocenę. 

Zobacz także:

12 komentarzy:

  1. Oj tak na oparzenia,otarcia w domu zawsze coś powinno być,zwłaszcza przy dzieciach. Preparat na zmęczone nogi chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spray na zmęczony nogi mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam w ogóle kosemtyków tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. znam ich produkty i bardzo lubię żel z żyworódki oraz żel aloesowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc nawet n ie byłam świadoma istnienia takiej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam niektóre produkty i generalnie lubię tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Venal Spray mnie zaskoczył bardzo pozytywnie, naprawdę się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja powiem szczerze firmy nie znam, ale z chęcią kiedyś wypróbuję ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że ten żel taki średni, z tej gromadki najbardziej mnie na początku zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, wypróbuj sama, a może będziesz zadowolona? Moja skóra pod oczami potrzebuje kremu z nieco wyższej półki ;-)

      Usuń
  10. Spray chłodzący przydałby mi się. Przy stojącej pracy niestety ale nawet wkładki do butów nie pomagają. ;/
    Po całym dniu nogi wchodzą...
    Muszę obczaić firmę. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)