książki

Nowości w mojej biblioteczce

7/15/2015 Angelika K. Angelisiak 26 Comments

Od kiedy tylko pamiętam, książki pochłaniałam w ogromnych ilościach. Jeszcze w czasach szkoły średniej w bibliotece miejskiej byłam stałym bywalcem i za każdym razem wychodziłam z niej z dość ciężką torbą (korzystałam z kart członków najbliższej rodziny). Potem, gdy zaczęłam zarabiać, a wizyty w bibliotece były mi nie po drodze, na książki wydawałam regularnie pewną kwotę. Tak rosła moja kolekcja, której dopiero wiele lat później zaczęłam się pozbywać (głównie z braku miejsca). 

W chwili obecnej najczęściej kupowanymi przeze mnie książkami są te z bajkami i wierszykami dla najmłodszych oraz książki i czasopisma branżowe. Ale nie zapominam o dokarmianiu mojej duszy... ;) Dlatego też w ostatnim czasie zaopatrzyłam się w kilka tytułów...

designerspics.com

Zwykle staram się nie szaleć na zakupach, tak też było i tym razem. Często korzystam z promocji w księgarniach internetowych, wymieniam się przeczytanymi książkami, a także wypatruję ciekawe egzemplarze w kiosku z gazetami, do których różne ciekawy tytuły są ostatnio dołączane niemal na każdym kroku. Korzystam też z promocji w sieciach dyskontów. I na taką trafiłam w ostatnich dniach w Biedronce - książki po 9,99 zł. 

Spośród wielu dostępnych tytułów wybrałam tytułu z kolekcji powieści Janet Evanovich o przygodach Stephanie Plum. W biblioteczce posiadałam już pierwszą część, zakupioną kiedyś wraz z czasopismem. Kolekcję uzupełniłam o 4 kolejne części : 2, 10, 12 i 13 (wartość okładkowa ponad 150 zł). 

Ponieważ jednak należałoby przeczytać całość po kolei, jedna po drugiej, poluję na kolejne części. Jeśli więc posiadacie części 3-9, 11 oraz 14 i chcecie się już ich pozbyć - dajcie znać :)


Książki widoczne poniżej nabyłam całkiem niedawno. "Nikt nie chciał słuchać" I. A. Kerr to prezent od Małgosi. "Lilah & Suzanna" Nory Roberts  (6,99 zł) oraz "Zaginiony rękopis" Mary Higgins Clark (9,99 zł) to pozycje z czasopism. Książkę "SUKCES jest kobietą" C. Martin (11,99 zł) nabyłam przy okazji zakupów w Merlinie, wykorzystując bon podarunkowy.



Niestety robiąc miejsce na nowe, muszę pozbyć się kilku "zasiedziałych" książek, przeczytanych, do których już nie wrócę, a które muszą poszukać nowego domu. Żal, ale cóż poradzić? :)


Jak wygląda Wasza biblioteczka? Duża, czy raczej skromna? 
Kolekcjonujecie książki seriami, czy może po przeczytaniu od razu się ich pozbywacie??

Zobacz także:

26 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe łupy! : D Biedronka często oferuję różne fajne promocje książkowe. :_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czasami trafiają się perełki :)

      Usuń
  2. Serii nie czytam. Ja części książek przeczytanych pozbywam się grupach FB, niestety zawsze sama się też tam na coś skuszę i wciąż brakuje mi miejsca na książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też korzystam z grup na FB i na różnych forach. Najchętniej pozbyłabym się wszystkiego, co mi zalega, za jednym zamachem ;)

      Usuń
  3. Ja książki raczej pożyczam niż kupuję, podobnie mój mąż ;) ale kilka mam na oku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukces jest kobietą , chętnie przeczytam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam sentyment do książek. Ostatnio wywaliłam cały karton... na razie do piwnicy^^ Wkrótce się przemogę i spróbuję oddac do biblioteki, bo raczej nigdzie ich nie sprzedam, szkoda zachodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do biblioteki poszły już 2 wielkie pudła. W ostateczności moje obecne też tam oddam.

      Usuń
  6. Moja biblioteka się powiększa :) Też poszalałam troszkę na tej biedronkowej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam książki Janet Evanovich, też mam pierwszą część z gazety, a kolejne czytałam w formie e-booka i bardzo mi się podobały :) Niestety, nie doszłam do końca, ale chętnie kiedyś nadrobię :)
    Jeśli masz jakieś miejsce w sieci, gdzie wystawiasz książki, których chcesz się pozbyć, lub pozycje do wymiany, to chętnie bym zerknęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za e-bookami, wolę papierowe, tradycyjne książki ;) Ale jeśli nie znajdę brakujących części, nie będę miała chyba wyjścia ;)
      W chwili obecnej nie wystawiam nigdzie książek (zrobię to na dniach), ale zwykle korzystam z grup na FB. Podeślę na priv zaktualizowaną listę :)

      Usuń
    2. Świetnie, wielkie dzięki! :)
      Też raczej wolę papierowe książki, ale e-booki dają dużo wygody. Jadąc na wakacje, nie trzeba się ograniczać, tylko można spokojnie zabrać całą biblioteczkę ;) Często też są lepiej dostępne, to znaczy, jeśli nie masz możliwości wyskoczyć do księgarni, albo szukasz książki, którą ciężko dostać — e-book zazwyczaj przychodzi z pomocą :)

      Usuń
    3. Też prawda, ale wcześniej trzeba się zaopatrzyć w czytnik, bo bez tego ani rusz :)

      Usuń
  8. Nic nie czytałam. Ja nie kupuję książek, wypożyczam z biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. JA dorwałam w Biedronce "Hobbita" za dyszkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moja bajka... ;) Ale cieszę się razem z Tobą:)

      Usuń
  10. Fajne nabytki, na pewno jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych książek, pewnie dlatego, że ich nie kupuję, a jak już to takie o zdrowiu :) Przeważnie mój sobie kupuje jakieś książki, ale historyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W mojej Biedronce książki bez szału, ale w Matrasie parę się udało złowić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiadają się ciekawie. Czekam na recenzje. :)
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam żadnego tytułu... ale się obłowiłaś :) Ja na książki poluję w taniej książce w Krakowie, generalnie mają plus minus to co Empik, tylko w 1/3 ceny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, za każde słowo ;*

Proszę jednak o powstrzymanie się od nadmiernego spamu :)